Beantwoord

Sonos op op v9 werkt niet

  • 27 December 2019
  • 2 reacties
  • 50 keer bekeken

Mijn vriendin heeft een sonos gekocht bij Ikea , maar krijgt geen verbinding thuis experia v9.

 

Ze heeft hem meegenomen naar mij toe ,ik heb een v10 , ging goed . 

Wat is de oorzaak dat op v9 niet wil ?

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 28 December 2019, 21:56

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Ze zal misschien wel wat verkeerd gedaan hebben. Er is geen enkele reden te bedenken dat het niet zou werken.

Reputatie 7
Badge +24

Hi C, welkom op het forum.

Ik zou ook niet weten waarom dit niet zou moeten werken. Waar loopt ze precies vast? Bepaalde foutmelding? Zou je dit zo goed mogelijk willen toelichten? Dan kunnen we meedenken hier. 

Ik hoor graag van je.