Beantwoord

Sonos verbinding valt weg bij tv kijken

  • 14 June 2021
  • 3 reacties
  • 50 keer bekeken

Badge

Hi ik heb dit probleem ook, maar het rare is dat we als we de radio afspelen geen probleem hebben. Maar als we tv kijken valt de wifi verbinding weg. Kan dan ook niet met de sonos app verbinden maar kan wel tv blijven kijken en horen via de sono speakers  ik heb de arc met bas en 2x SL. De experia wifi extender bedraad staat praktisch naast de arc. Verder nog 2 experia extenders per verdieping en een experia box v10. 

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

icon

Beste antwoord door Rintze 15 June 2021, 23:39

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Badge

Ik heb de experia wifiextender naar de gang verbannen en het lijkt dat het probleem daar mee opgelost is. Even aan kijken want het duurde eerst ook een week of alvorens ik problemen kreeg.  

Reputatie 7
Badge +10

Hoi @Rintze, leuk dat je actief bent op het forum!

Goed om te lezen dat je zelf een oplossing hebt gevonden. Ik hoop dat dit zo blijft! :blush:  Ervaar je toch weer problemen? Laat het hier dan gerust weten; de community helpt je graag!

Hoi @Rintze en andere,

Het zou kunnen dat het probleem in jou Experia Wifi Extender zit.
Of het ook zo is !

Mijn Wifi Extender staat op twee meter van mijn Sub 1 af en drie meter van Sub 2.
Vanaf de ARC gemeten staat hij ook twee meter verderop.
En de Twee Play 5 op dezelfde afstand. De twee One's ook 2½ meter afstand.
Draait hier al tijden probleemloos.

Maar goed als jou probleem is opgelost dan is het goed.
Veel luisterplezier met Sonos, en natuurlijk kijkplezier.:wink: