Beantwoord

Soundbar nog niet ontvangen, mag ik 299 euro korting?

  • 14 September 2021
  • 5 reacties
  • 101 keer bekeken

mijn abo is de 5 juli ingegaan; vertraging was eerst augustus en dan september; ik vroeg om een 299eur korting ipv van die soundbar; maar dan kon niet volgens kpn klantenservice.

nu hoop ik dat ik die soundbar niet binnenkrijg voor 5 oktober; want je mag je contract ontbinden als je je kado niet hebt ontvangen na 90 dagen.

 

*Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 15 September 2021, 18:38

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

halverwege september, nog steeds geen soundbar; kunnen jullie wellicht 299euro korting geven zodat ik zelf een soundbar bestel via amazon ofzo?

Reputatie 7
Badge +30

Ha @Lekkerbelangrijkusername, welkom! Wat balen dit zeg :-(. Is er ook verteld waarom het zo lang duurt? We kunnen nog steeds geen korting geven. Dat kan volgende week ook niet en de week daarop nog steeds niet. Om de pleister er maar even spreekwoordelijk in één keer af te trekken. Voor wat betreft je abonnement: zijn daar nog vragen over? Of is het wel duidelijk waar het wachten op is?

U krijgt bij uw nieuwe Internet (en TV) abonnement een welkomstcadeau. Door de grote vraag naar onze EK Snelpakkers, ontvangt u uw welkomstcadeau helaas later dan gepland.

 

 

Waarom krijgt u de LG Soundbar iets later?
We h
ebben een beperkte voorraad LG Soundbars, omdat er wereldwijd een tekort is aan chips die nodig zijn om soundbars te maken. Daarom duurt het helaas wat langer voordat we nieuwe op voorraad krijgen.

 

 

U krijgt nog een track & trace-code
Wij verwachten uw LG Soundbar vanaf eind augustus weer te kunnen leveren. We houden u hiervan op de hoogte. Nadat u uw abonnement hebt geactiveerd, sturen wij het cadeau op. U krijgt dan een e-mail met een track & trace-code.

eind augustus kreeg ik nog een meel;

LG Soundbars snel weer beschikbaar
De LG Soundbars zijn per boot onderweg naar Nederland. Ze komen aan in september. Direct nadat wij de LG Soundbars ontvangen, sturen we uw cadeau op. U krijgt dan een e-mail met een track & trace-code.

gratis een espn pakket voor een maand ofzo gekregen. maarja, ik kijk geen sport.

iig ik wacht het wel af, maar zoals ik zei, hopelijk gaat het niet geleverd worden; dan kan ik nog onder het contact vandaan; tmobile heeft mij een goede aanbieding gedaan.

na 3 maanden nog steeds niks;  wel mn lesje geleerd; bij zo een actie altijd gaan voor de geldkorting!

intussen ben ik weer terug bij ziggo, met 3 maanden gratis abo korting.

 

Reputatie 7
Badge +30

Jammer om dit te lezen, @Lekkerbelangrijkusername :disappointed_relieved: