Beantwoord

Specificatie internet en tv op factuur

  • 23 January 2019
  • 5 reacties
  • 240 keer bekeken

Ik zou graag een specificatie op de factuur willen van de kosten voor internet en de kosten voor het tv abonnement i.v.m. belastingaangifte zzp'er. Is dit mogelijk voor de facturen vanaf oktober 2018?

mvg Anne-Marie
icon

Beste antwoord door Bart_ 24 January 2019, 13:59

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van het forum of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hallo @AMM Comm Wat bedoel je precies met specificatie? De BTW staat op al je facturen vermeldt. En we bieden internet en tv als pakket aan: er zijn dus geen twee verschillende prijzen.
BTW had ik inderdaad gezien; prima. Jammer dat internet en tv niet gesplitst kunnen worden; de vraag is of de Belastingdienst de totaalprijs accepteert. Ik leg het voor aan mijn accountant. Dank voor zover.

Hallo, ik lees dat internet en tv als pakket aangeboden wordt en er zijn geen twee verschillende prijzen zijn. Via mijn werkgever krijg ik mijn internetkosten vergoed (ivm thuis werken). Daarvoor heb ik wel een specificatie nodig van de internetkosten (dus zonder tv). Kan KPN mij hier aan helpen? 

Bvd.

Hallo @AMM Comm , @JuBo en @Bart_ .

Volgens mij kun je de internetkosten wel uit de factuur filteren.

Stel je hebt internet, tv en vast bellen, kost €50, dan gaat er €10 voor de tv en €2,50 voor de telefoon af en houd je €37,50 over voor het zuivere internet.

Als je extra opties hebt, die wel gespecificeerd staan trek je die er ook van af.

Of zie ik het nu te simpel.:thinking:

Als je huidige pakket via KPN.com opnieuw pro-forma samenstelt, zie je wèl allemaal gesplitste bedragen.

Of de fiscus met die toelichting akkoord gaat is vraag 2 maar wel aannemelijk te maken.

 

 

Reputatie 7
Badge +20

Je kan het er uit zelf wellicht uitfilteren, inderdaad. Maar aparte specificaties kunnen we niét verzorgen.Â