Beantwoord

Speedtest gedaan voor wegvallende verbinding Sonos

  • 3 July 2019
  • 4 reacties
  • 89 keer bekeken

Ik heb een alles in 1 pakket van KPN en heb een speedtest gedaan.
Het resultaat is :

Ping 2 83,5

Jitter 35,3

Of dit goed is vraag ik mij af omdat het geluid van mijn Sonos boxen af en toe wegvalt.

Zelf ben ik geen deskundige op dit gebied, dus wie kan mij helpen.

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Marina_ 5 July 2019, 10:44

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi @CorJ, Dan helpen we je hier graag verder. Kun je vertellen hoe je jouw Sonos boxen hebt aangesloten? Gaat alles via de WiFi? In dit topic worden een aantal oplossingen genoemd, zoals het uitschakelen van de 5Ghz, WiFi kanaal wijzigen en Sonos bekabeld aansluiten. Misschien helpt dit je om ervoor te zorgen dat de verbinding van de Sonos boxen niet meer wegvallen. Als deze tips niet helpen, hoor ik graag weer van je 🙂
Reputatie 7
Badge +19
@CorJ, Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen vragen meer hebt. Anders hoor ik het graag!
Beste Marina,

Na Speedtest, probleem opgelost!

Hartelijk dank

Cor
Reputatie 7
Badge +19
Mooi zo @CorJ. Graag gedaan en mocht je toch nog tegen WiFi problemen aanlopen, weet je mij te vinden en help ik je graag verder.

Reageer