Beantwoord

Splitsen LAN voor een Eufy deurbel

  • 25 May 2022
  • 4 reacties
  • 229 keer bekeken

Ik heb 4 LAN uitgangen

1 voor internet en tv/playstation 

3 voor super wifi

 

Ik heb nu een deurbel van Eufy met een homebase. Daar is nu geen LAN poort meer voor over. Een switch gekocht van Eminent maar ik mag geen enkele poort uitbreiden hiermee. Dat valt wifi weg en de tv.

Wat is het probleem: 

Moet ik een bijzondere switch hiervoor kopen?

Een gigabit?

 

Graag jullie hulp

 

 

icon

Beste antwoord door Anonymous 25 May 2022, 16:57

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Zowiezo een GB switch. 

Daarnaast moet je switch de broadcast stoppen dus imgp snooping en QOS ondersteunen. 

er zijn diverse posts hierover op het forum, Ikzelf gebruik  8 poorts Netgear ProSAFE GS108E (35euro bij bol).

of  5 poorts TP-Link TL-SG105E (28 euro bij bol).

Uiteraard zijn er meer opties.

Reputatie 7
Badge +24

Deze switch:

https://m.apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/511342/switch-netgear-gs105e/?pageCount=1&pos=2052

Moet goed zijn.

De switch die u nu heeft zal misschien geen igmp snooping ondersteunen. Maar ik zou denken dat als u hem tussen het modem en een SuperWiFi zet, dat die dan wel zou moeten functioneren. 

Badge +12

@Berend Rikken een bekabelde verbinding geniet altijd de voorkeur maar via wifi werkt het ook. Kies in de Eufy-app de Homebase, dan Algemeen en vervolgens Verbinding. Daar zie je het staan. Ik heb het wel eens getest en het werkt prima. 

Hoi @Berend Rikken . De switch moet inderdaad IMGP ondersteunen.