Beantwoord

Spotify

• 24 mei 2015
  • 2 reacties
  • 788 keer bekeken

Beste KPN,

De afgelopen jaren heb ik bij mijn ouders gewoont. Zij hebben al jaren KPN, en ik heb al jaren mijn spotify gekoppeld aan hun KPN account.

Nu ga ik op mij zelf en wil ik mijn spotify account (dat gekoppeld is aan facebook) koppelen aan mijn eigen KPN account. (ik heb de activatie code verkregen per mail) 

Daarnaast wil ik het KPN account van mijn ouders (dat nu dus met mijn spottify gekoppeld is) koppelen aan het spotify account van mijn ouders.

Hoe ga ik dit doen? Zou u mij uitleg kunnen geven.

Een nieuw spotify account aanmaken is eigenlijk geen optie, omdat de spotify gekoppeld staat aan mijn facebook en mijn playlisten staan in mijn huidige spotify account.

Alvast bedankt!

Erik 

icon

Beste antwoord door Koen_1 29 mei 2015, 15:04

Goedemiddag Erik,

Welkom op het forum!

Ik kan jouw Spotify Premium account, dat op dit moment gekoppeld is aan het KPN abonnement van je ouders, terugzetten naar de ´Free´ variant. Vervolgens kan je het weer Premium maken met jouw eigen code. Hiernaast kan ik je ouders een nieuwe activeringscode opsturen, waarmee ze hun eigen Spotify account Premium kunnen maken met hun eigen nieuwe code. Zou je me de postcode, huisnummer, de naam van de contractant van het KPN abonnement van je ouders, en jouw Spotify username kunnen sturen in een privébericht? Dan help ik je hier verder mee!

Met vriendelijke groet,

Koen

Bekijk origineel

2 reacties

Heeft misschien iemand enig idee???

Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag Erik,

Welkom op het forum!

Ik kan jouw Spotify Premium account, dat op dit moment gekoppeld is aan het KPN abonnement van je ouders, terugzetten naar de ´Free´ variant. Vervolgens kan je het weer Premium maken met jouw eigen code. Hiernaast kan ik je ouders een nieuwe activeringscode opsturen, waarmee ze hun eigen Spotify account Premium kunnen maken met hun eigen nieuwe code. Zou je me de postcode, huisnummer, de naam van de contractant van het KPN abonnement van je ouders, en jouw Spotify username kunnen sturen in een privébericht? Dan help ik je hier verder mee!

Met vriendelijke groet,

Koen

Reageer