Beantwoord

Spotify

• 28 december 2017
  • 6 reacties
  • 56 keer bekeken

Ik heb premium op de pc en wil ook premium op mijn laptop.
Ik krijg alleen Spotify free en geen premium en kan accountoverzicht niet veranderen en accepteerd geen ander e mail adres, die staat op gmail.com en die wil Ik dan veranderen in kpnmail.nl , het systeem zegt dan email is al in gebruik.

Vriendelijke groeten

Hans
icon

Beste antwoord door Joran 3 januari 2018, 08:49

Ik denk dat je dan op Aanmelden klikt bij het opstarten, niet op Inloggen. De melding dat het account al in gebruik is krijg je alleen bij het aanmaken van een account. De stappen zijn dan als volgt (Spotify.com: Problemen met inloggen)

1. Kies op het inlogscherm de optie inloggen (niet aanmelden).
2. Voer je e-mailadres of gebruikersnaam in.
3. Voer je wachtwoord in.
4. Klik/tik op INLOGGEN.

Zo moet het lukken 🙂 Ben benieuwd!
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Welkom Hans! Als je op de PC al Premium hebt hoef je alleen met datzelfde account in te loggen op de laptop. Je hoeft verder geen accountinstellingen te wijzigen. Het klinkt alsof je een nieuw account probeert aan te maken, of met een ander account inlogt. Kun je eens testen of je kunt inloggen met dezelfde gebruikersnaam als op de PC?
op mijn laptop geeft spotify aan als ik wil inloggen met ****@kpnmail.nl , dat dat al in gebruik is en accepteert geen ander.

groetjes

Admin: Privégegevens weggehaald ivm privacy
Reputatie 7
Badge +28
Ik denk dat je dan op Aanmelden klikt bij het opstarten, niet op Inloggen. De melding dat het account al in gebruik is krijg je alleen bij het aanmaken van een account. De stappen zijn dan als volgt (Spotify.com: Problemen met inloggen)

1. Kies op het inlogscherm de optie inloggen (niet aanmelden).
2. Voer je e-mailadres of gebruikersnaam in.
3. Voer je wachtwoord in.
4. Klik/tik op INLOGGEN.

Zo moet het lukken 🙂 Ben benieuwd!
Bedankt, ik ga het vanavond proberen.

groetjes,

hans
Het is gelukt en heb een ander wachtwoord aangemaakt en nu heb ik ook Spotify Premium op mijn laptop.
Hartelijk bedankt en de groeten van

Hans
Reputatie 7
Badge +28
Heel fijn! Graag gedaan 🙂

Reageer