Spotify aanbieding?

  • 7 July 2020
  • 5 reacties
  • 66 keer bekeken

Badge

Wat is jullie mening?


Via MijnKPN wordt er Spotify aangeboden. Uiteraard ben ik net als vele andere gebruikers fan van deze dienst. 

Echter begrijp ik niet waarom jullie dit voor dezelfde prijs aanbieden. Als je hier mensen mee wil lokken zal je toch wat aan de prijs moeten doen. 

 

Screenshot uit Mijn KPN pagina 


Screenshot uit Spotify beschikbare abonnementen pagina 


Mochten er nog vragen of onduidelijkheden zijn dan hoor ik het graag. 


5 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Het klopt dat KPN dat tegenwoordig voor dezelfde prijs aanbied. KPN heeft het een poosje voor een aantrekkelijke prijs aangeboden, maar daar is KPN mee gestopt.

Reputatie 7
Badge +10

Iets specifieker: Spotify wilde af van de korting via operators. Niet alleen in Nederland maar wereldwijd. Dus sinds een paar maanden geleden moet KPN hetzelfde berekenen aan klanten als Spotify zelf. Tenzij KPN zelf die korting op zich wil nemen maar dat willen ze dus niet.

 

Het enige voordeel dat je dan nog kan bedenken is dat je geen aparte facturen of incasso's hebt maar het via 1 rekening (van KPN) gaat. Niet echt een groot voordeel moet ik toegeven...

Reputatie 7
Badge +16

Hallo @Bart van Vliet,

Een paar jaar geleden kon je Spotify voor €7,50 krijgen via KPN en een jaar later werd de prijs langzaamaan verhoogd van €8,99 naar de nu geldende €9,99 per maand. Dit heeft echt te maken met de contracten die KPN hierover met Spotify sluit en zodoende mag er geen korting meer gegeven worden. Dit mag op PS network ook niet meer (hier was het ook 8,99 euro). Voor nu is het enige handige nog dat de facturatie van Spotify net als Netflix via de KPN factuur kan lopen. Meer is het niet helaas. 
 

Reputatie 7
Badge +13

Goedemiddag Bart. Ik zie dat je al uitgebreid antwoord hebt gehad van je mede forumgebruikers en ik kan mij daar volledig bij aansluiten. Het klopt inderdaad dat we in het verleden kortingen hebben geboden, maar de overeenkomsten zijn door de jaren heen gewijzigd waardoor we deze niet meer kunnen aanbieden :-( . Post gerust nog even een bericht als we nog iets voor je kunnen doen!

Spotify via KPN: het gaat via de factuur van KPN

Anders apart via aparte afschrijving van je iban van Spotify zelf.

Reageer