Beantwoord

Spotify account loskoppelen van Facebook

  • 30 November 2019
  • 9 reacties
  • 160 keer bekeken

Ik wil graag mijn Spotify account loskoppelen van mijn Facebook account. We hebben pas een nieuwe Marantz surround receiver aangeschaft en kunnen via Spotify hierop muziek luisteren. De Marantz kunnen we via een app besturen en via de Spotify app muziek beluisteren.

Mijn vriendin en ik willen dan beide gebruik maken van Spotify echter is dit nu niet mogelijk vanwege de koppeling met Facebook.

Ik heb begrepen dat dit alleen mogelijk is via KPN? Hoe kan ik mijn Spotify account loskoppelen van Facebook?

icon

Beste antwoord door Susan_ 16 December 2019, 08:58

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Goedemorgen @Nick_66, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

KPN kan niet in de systemen komen van Facebook, dus ook de ontkoppeling niet bewerkstelligen. Wij kunnen je account, indien via KPN gekoppeld aan Premium, weer op Free laten zetten zodat je een ander account Premium kan maken :slight_smile:

Het ontkoppelen kan door in te loggen op Facebook en de stappen op hun website te volgen! Succes :smile:

Reputatie 7
Badge +21

@Nick_66, is het gelukt om het via Spotify zelf te regelen? :slight_smile:

@Nick_66, is het gelukt om het via Spotify zelf te regelen? :slight_smile:

Hallo,

 

Excuus voor de late reactie.

Ik moet dit nog regelen. Druk druk…… :neutral_face:

Bedankt in ieder geval voor de uitleg hoe ik dit zelf kan regelen. Zodra ik Spotify van Facebook ontkoppeld heb, neem ik weer contact op.

 

 

Ik heb getracht mijn Fakebook account los te koppelen van Spotify zoals op de site van Spotify beschreven staat, maar helaas. 

 

Ik kan nergens kiezen om Fakebook los te koppelen van Spotify. Erg hardnekkig en vervelend dat Fakebook. Daarom wil ik er ook graag vanaf. Ik krijg dit scherm te zien

 

 

Reputatie 7
Badge +21

@Nick_66, hmm ja ze maken het je niet makkelijk! Maar het zou moeten kunnen.. Kijk nog even rond op de pagina van Spotify, en anders kan je ook contact met ze opnemen hierover. Verder kan ik hier niet zoveel voor je in betekenen.

Als laatste zou je nog dit account kunnen verwijderen en een nieuw account kunnen aanmaken. Je bent dan wel je afspeellijsten kwijt volgens mij..

Reputatie 7
Badge +21

@Nick_66, is het inmiddels gelukt via Spotify om je account los te koppelen van Facebook?

@Nick_66, is het inmiddels gelukt via Spotify om je account los te koppelen van Facebook?

Beste Susan. Helaas nog geen tijd voor gehad. Ga Spotify een mail sturen om te vragen mijn Spotify account los te koppelen van Facebook.

Ik heb nu mijn Facebook account tijdelijk kunnen deactiveren. Als ik nu de Spotify app op mijn PC open dan, zie ik rechtsboven een nummer staan ipv mijn eigen naam. Heb nu een nieuw account op Spotify aangemaakt. Kan mijn vriendin hetzelfde account gebruiken of kan ze ook een KPN Spotify premium account aanmaken?

Ik wacht ook nog even met het permanent verwijderen van mijn Facebook account.

Reputatie 7
Badge +21

@Nick_66, ik denk dat je gebruikersnaam dan omgezet is naar een willekeurig nummer. Die kan je nu gebruiken om in te loggen. 

Indien jullie Spotify niet tegelijkertijd gebruiken, kan je hetzelfde account gebruiken. Gebruiken jullie het soms wel tegelijkertijd, dan is het handig om beide een eigen account te hebben. Via KPN kan je één Premium account krijgen. Wil je er meer? Dan kan je via Spotify zelf het account Premium maken (het 2e account dus) of kan je kijken of Spotify Family iets voor jullie is (maximaal 6 Premium accounts voor € 14,99 per maand). Dat is via Spotify zelf nu de eerste 3 maanden gratis.

Reageer