Beantwoord

Spotify niet Premium en slechte wifi

  • 10 April 2021
  • 2 reacties
  • 19 keer bekeken

Goeiemorgen, ik heb een aantal dagen geleden mijn spotify weer herstart via de alles in 1 pakket en nu moet ik wel betalen maar blijft hij gewoon op free staan... 

 

ik heb al meerdere keren geprobeerd een activicatiecode aan tevragen maar krijg deze niet binnen, heb dat geprobeerd met meerder mails en met mijn telefoon nummer kunnen jullie mij helpen?

 

ook heb ik sinds een paar dagen een gigantische slecht wifi verbinding met tv en kabel gaat het goed maar mijn telefoon/tablet valt er elke keer uit tv blijft het wel doen

icon

Beste antwoord door Shyrin van KPN 12 April 2021, 10:50

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @Judoka81! Leuk dat je contact met ons opneemt via het forum!

Wat ik mij afvraag: hoe heb je Spotify Premium geactiveerd en heb je daar een bevestiging van ontvangen? Na het ontvangen van de bevestiging krijg je de Spotify activatiecode normaliter binnen 3 uur toegezonden. Ik hoor graag of je een bevestiging ontvangen hebt en zie graag je profiel ingevuld, zodat ik met je kan meekijken. 

Vervelend dat de wifi verbinding sinds een paar dagen wegvalt. Om mee te kunnen denken, hebben we meer informatie van je nodig: van welk type modem maak je gebruik? De TV blijft wel goed werken: is de TV ontvanger met een kabel aangesloten op het modem? En zie je ook wat gebeuren met de lampjes op het modem, als de wifi verbinding wegvalt? 
Heb je het modem al eens herstart en/of gereset
We hebben ook een servicetool waarmee je de wifi verbinding kunt meten en verbeteren: de Wifi Manager. Wil je deze eens doorlopen en aangeven wat eruit is gekomen? We hebben ook een topic waar nog meer tips staan om problemen met WiFi op te lossen. Zou je die door willen nemen? Ik hoor graag of dat helpt.

Zo niet, laat dan hier zo duidelijk mogelijk weten wat je bevindingen zijn, dan helpen we je graag verder.

 

Reputatie 7
Badge +16

Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag!