Spotify opzeggen bij KPN

  • 8 June 2019
  • 9 reacties
  • 108 keer bekeken

Ik heb spotify opgezegd via KPN. Bij spotify staat nog steeds dat ik een abonnement via KPN heb lopen. Nu kan ik dus niet overstappen op family.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hoi Mieske, welkom hier.

Ik kijk dit graag voor je na. Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?
Profiel is ingevuld.

Groeten Maurice
Reputatie 7
Badge +24
Dankjewel, ik zie meerdere nummers op dit adres. Zou je het 06 nummer ook willen invullen waar dit om gaat?
0642..6768
Beste Alex,

heb net een sms ontvangen om spotify te activeren. Dat wil ik net niet. Ik heb spotify bij KPN opgezegd om een abonnement bij spotify te nemen. Daar kan ik nl een family abonnement nemen. Groeten Maurice
Reputatie 7
Badge +24
Dat heb ik gedaan om te zorgen dat het bij ons nu helemaal ontkoppeld is. De code hoef je dus niet te gebruiken, het account is bij ons niet meer gekoppeld in ieder geval.
Oké, bedankt.
Reputatie 7
Badge +24
Inmiddels gelukt?
Reputatie 7
Badge +24
Mieske, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.