Beantwoord

Spotify Premium activeren

  • 8 April 2020
  • 12 reacties
  • 181 keer bekeken

Ik heb spotify premium in mijn pakket maar heb geen activatiecode. Kan ik deze alsnog ontvangen?

 

vr, gr 

Marjon

icon

Beste antwoord door Cees Jansen 29 January 2023, 21:37

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi Marjon, welkom hier. 

Ik denk graag mee. Ik zie echter dat dit als is gekoppeld, een dit account: ***onpals. Herken je dit? Zo niet, dan kan ik het resetten. Dan krijg je een nieuwe code om het opnieuw te koppelen. 

Ik hoor graag van je. 

Reputatie 7
Badge +24

Marjon, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen. 

In MijnKPN staat ook dat ik gratis spotify premium heb. Hoe kan ik dit activeren?

 

Reputatie 7
Badge +12

Je zou het niet verwachten alleen makkelijker dan dit kan de link niet: https://www.kpn.com/spotify/activeren.htm

Ja die link had ik gezien ;) Ik zal daarom iets specifieker zijn. Tot op heden gebruik ik spotify free en laatst zag ik dat premium als dienst 'gratis' in mijn entertaimentopties staat. Mijn abonnement is van voor juni 2017. Echter probeerde ik deze dienst te upgraden maar dan betaal ik m.u.v. de eerste maand gratis, daarna €9,99,-?

Zou u mij verder kunnen helpen?

Bvd

Reputatie 7
Badge +24

Hi Cees, wat zie je precies als je op die link klikt en dan met je KPN ID inlogt waar je vaste diensten aan zijn gekoppeld? Heb je een screenshot voor ons? 

Als ik op de link klik zie ik:

Spotify Accountpagina

Spotify bij KPN Internet (klantnummer)

Activeer nu je Spotify Premium Individual abonnement hier.

Spotify bij KPN Mobiel (telefoonnummer)

Je hebt geen Spotify bij dit abonnement besteld.

Spotify bij KPN Mobiel (telefoonnummer)

Je hebt geen Spotify bij dit abonnement besteld.

Hulp nodig?

 

Als ik daarna op hier klik:

 

Voor klanten van KPN

30 dagen gratis

Spotify Premium

9.99 EUR per maand na de aanbiedingsperiode

Je kunt opzeggen wanneer je wilt.

Spotify-account

Je abonnement wordt geactiveerd op dit account

user-icon.svgEen ander account gebruiken

 

 

 

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Cees Jansen! Alex is met vakantie, dus ik neem het even over. 😄

Spotify-account

Je abonnement wordt geactiveerd op dit account

Dit klinkt mij alsof er een Spotify account is gekozen en het abonnement daarop geactiveerd wordt. Is dat ook zo? Je hoeft hem namelijk niet te upgraden als je het al gratis in je abonnement hebt zitten. 

Mijn e-mailadres waarmee ik spotify gebruik is hetzelfde als mijn KPN ID. Dus het is gek dat dit niet werkt. Het staat ook niet als 'gratis' dienst op mijn factuur. Aangezien ik er nooit gebruik van heb gemaakt en het nu niet meer standaard bij het alles in 1 pakket zit, en er wellicht een activatielink gestuurd is om het alsnog te activeren voordat het geld ging kosten, heb ik iets gemist?

Reputatie 7
Badge +17

@Cees Jansen Bij dat stukje uit je tekst eerder waarin staat ‘je abonnement wordt geactiveerd op dit account’, staat daar ook je Spotify account bij? Of staat daar niks/wat anders? 

Zou je ook je forumprofiel zo volledig mogelijk aan willen vullen? Als je hier een seintje geeft wanneer je dit gedaan hebt kunnen we kijken hoe het er in je abonnement uitziet. 

Bij dat stukje tekst 'je abonnement wordt geactiveerd op dit account' staat niks wat gekoppeld is met mijn klantnummer van KPN.

Mijn abonnement is van voor 2017 en 5 jaar spotify niet geactiveerd.

Ik heb inmiddels m'n antwoord gevonden op de site: 

Bedankt voor je reactie.