Beantwoord

Spotify premium opzeggen via KPN

  • 15 July 2019
  • 9 reacties
  • 295 keer bekeken

Ik zit met het zelfde.
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 22 July 2019, 20:39

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hoi Marinka.

Ik kijk dit graag voor je na. Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?
Check! Gedaan.
Reputatie 7
Badge +24
Dankjewel, ik zie dat dit om een Spotify account ging dat gekoppeld was aan Facebook. Dit hebben is al omgezet naar de gratis versie. Ik zie nog wel een ander Spotify Premium account op je adres, van het nummer eindigend op 077.
Hallo. Dat andere nummer is van mijn ex. Die woont hier al lang niet meer.
Reputatie 7
Badge +24
Dan is dat duidelijk. Wat jouw account betreft, dat hebben we al vrijgegeven en is nu een gratis account dat je weer elders Premium kunt maken. Herken je dit niet?
Nee. Er staat nog steeds Premium.
Reputatie 7
Badge +24
Wil je mij een privébericht sturen en daarin aangeven met welk account je inlogt op Spotify? Dan kan ik Spotify aansturen om dit los te koppelen.
Reputatie 7
Badge +24
Ik heb ook een update: jouw account zal met de maandelijkse schoonmaaksessie op free worden gezet door Spotify, in dit geval op 13 augustus. Tot die tijd kun je nog gebruik maken van de Premium versie.
Super. Dankjewel!