Beantwoord

Spotify Premium uitbreiden naar Family

  • 12 April 2019
  • 11 reacties
  • 5764 keer bekeken

bij alles in één pakket ontvang ik ‘gratis’ spotify premium. Ik wil dit uitbreiden naar spotify voor gezin maar weet niet hoe
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 13 April 2019, 16:21

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hi Brinkman, welkom hier.

Dit is mogelijk. Dan zul echter wel over moeten stappen naar de nieuwe versie van onze abonnementen aangezien jij nog een oud abonnement hebt uit 2013. Ik leg het even uit.

Op dit moment heb je het volgende:




Als je Spotify Family erbij wilt hebben via ons zou je naar de nieuwe abonnementen moeten gaan, dit:



Aangezien dit een oud abonnement is kan en mag ik je nog een korting aanbieden van € 22,50 voor de eerste 3 maanden, dan heb je wel een nieuw jaarcontract. Het kan ook zonder een verlenging met een jaarcontract, dan krijgt je die korting niet.

Om dit te kunnen wijzigen heb ik wel je gegevens nodig, inclusief je geboortedatum en de laatste 3 cijfers van je bankrekening. Deze kun je invullen onder 'Persoonlijke opmerkingen' onder je profiel.

Laat maar weten wat ik voor je kan doen. 🙂
Reputatie 7
Let op, vanaf 1 juni 2019 gaat de prijs van het Alles-in-1 Thuis Standaard abonnement van €63,50 per maand naar €67,50 per maand waardoor het verschil nog maar €4,- is en dat is dan zelfs minder dan de meerprijs (€5,-) voor Spotify Family (t.o.v. Spotify Premium).
Als je dan ook nog eens 3 maanden €22,50 korting krijgt, dan betaalt KPN dus bijna anderhalf jaar die Spotify Family voor je. Dat is toch een genereus gebaar van KPN.

@Alex_P,

Geldt die korting ook bij het overstappen van Alles-in-1 Standaard naar Internet en TV?
En blijven kortingen zoals de onderstaande dan ook actief?

Reputatie 7
Badge +24
@Alex_P,

Geldt die korting ook bij het overstappen van Alles-in-1 Standaard naar Internet en TV?


Yup. Telefoonnummer is optioneel voor € 1.-. Dank voor de toevoeging @wjb.

Bovenstaand overzicht is wel maatwerk aangezien het om een oud abonnement gaat.
Reputatie 7
@Alex_P,

Geldt die korting ook bij het overstappen van Alles-in-1 Standaard naar Internet en TV?
Yup. Telefoonnummer is optioneel voor € 1.-. Dank voor de toevoeging @wjb.

Bovenstaand overzicht is wel maatwerk aangezien het om een oud abonnement gaat.

En die korting van €4,- voor 200/200Mbps blijft dan ook actief?
(Waarschijnlijk had je die "edit" nog niet gezien.)
Reputatie 7
Badge +24
Nu niet van toepassing op Brinkman, zover ik kan zien.

Maar nee, als je over gaat naar een nieuw abonnement zal dat niet blijven. Kijk het wel graag na, heb je daar een voorbeeld van? Postcode en huisnummer? Mag via privébericht.
Reputatie 7
Nu niet van toepassing van Brinkman, zover ik kan zien.

Maar nee, als je over gaat naar een nieuw abonnement zal dat niet blijven. Kijk het wel graag na, heb je daar een voorbeeld van? Postcode en huisnummer? Mag via privébericht.

Mijn excuses voor het gedeeltelijk kapen van dit topic, dat is niet met opzet. 😥
Het gaat om mijn aansluiting (voor adres gegevens zie mijn profiel).
Ik wil namelijk op 1 juni overstappen van mijn huidige "Alles-in-1 Standaard" abonnement naar het "Internet en TV" abonnement met behoud van telefonie en uiteraard met behoud van lopende kortingen.
Die korting is overigens ook actief voor nieuwe abonnementen ...


... dus zou ik verwachten dat die actief zal blijven.
Als dat namelijk zo is, dan mag je 1 juni vast in je agenda zetten om ook mijn abonnement om te zetten. 🙂
Reputatie 7
Badge +24

Mijn excuses voor het gedeeltelijk kpane van dit topic, dat is niet met opzet. 😥



Vooruit dan maar, ik maak je nooit zo lief mee. 😉

Korting blijft staan zie ik. Zie hieronder. Ben slecht met plannen, spreek je mij dan even aan als het omgezet moet worden? 🙂

Nu:



Ooit:

Reputatie 7
Ben slecht met plannen, spreek je mij dan even aan als het omgezet moet worden? :)
Zal ik doen. 😉
Reputatie 2

Goedenavond,

 

ik heb kpn compleet met gratis Spotify remous.

kan ik deze omzetten naar gratis familie zonder verder het contract te veranderen?

 

gr,

Erwin

Reputatie 7
Badge +24

Hi Erwin, 

Nee, Spotify Family is alleen mogelijk wanneer je overgaat naar Hussel. In Mijn KPN kun je dit aanpassen en makkelijk de kosten vergelijken om te zien of dit voordeliger voor je uitkomt. 

Hou er ook rekening mee dat de Compleetvoordelen komen te vervallen van je vaste abonnement als je die voordelen hebt. Pluspakket of FOX Sports zal niet meer gratis zijn, dit wordt een korting van € 5.- per maand op een van de entertainment pakketten. Daar valt Spotify ook onder. Kortom: goed kijken wat beter bij jou past. 

Reputatie 2

Hi Erwin, 

Nee, Spotify Family is alleen mogelijk wanneer je overgaat naar Hussel. In Mijn KPN kun je dit aanpassen en makkelijk de kosten vergelijken om te zien of dit voordeliger voor je uitkomt. 

Hou er ook rekening mee dat de Compleetvoordelen komen te vervallen van je vaste abonnement als je die voordelen hebt. Pluspakket of FOX Sports zal niet meer gratis zijn, dit wordt een korting van € 5.- per maand op een van de entertainment pakketten. Daar valt Spotify ook onder. Kortom: goed kijken wat beter bij jou past. 

Dank je wel voor de info👍🏻