Beantwoord

Spotify Premium via KPN opzeggen

  • 16 April 2019
  • 1 reactie
  • 620 keer bekeken

Hallo,

Ik ben al een paar maanden weg bij KPN, maar kennelijk loopt m'n Spotify Premium abonnement nog steeds door via jullie. Nu wil ik over op een Family account, maar dat gaat niet zolang Spotify via jullie loopt. Ik wil mijn Spotify Premium account dus opzeggen, maar aangezien ik geen klant meer ben bij jullie weet ik niet hoe. Inloggen op Mijn KPN lijkt ook niet te werken.

Kunnen jullie mij helpen door mijn abonnement op te zeggen?

Alvast bedankt!

Groeten, Jason
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 16 April 2019, 19:09

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +24
Hi Djeezzzie, welkom hier. Ik kijk dit graag voor je na. Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?