Onderstaande mail ontving ik van no-reply@spotify.com.
Moet ik hierop actie ondernemen?
Groet,
Anton
[img]http://aro.scdn.co/newsletters/b220713a2d4ac7a75ebe1f9ee0c78549.png[/img]
Hallo,
Wij van Spotify willen u de best mogelijke ervaring bieden, zodat u optimaal kunt genieten van onze service: vandaag, morgen en in de toekomst. Ons doel is om zo open mogelijk te zijn naar onze gebruikers. Daarom willen we u laten weten dat onze Gebruiksvoorwaarden zijn bijgewerkt met wijzigingen die vanaf 15 maart 2019 van kracht zijn.
De bijgewerkte Gebruiksvoorwaarden vindt u hier. Hieronder volgt een overzicht met betrekking tot de wijzigingen in de Gebruiksvoorwaarden. Zo ziet u in één oogopslag wat er is veranderd:
- We hebben in de Gebruiksvoorwaarden wijzigingen aangebracht die de tekst moeten vereenvoudigen en verduidelijken;
- We hebben de informatie over abonnementen, applicaties en apparaten van derden bijgewerkt;
- We hebben onze Richtlijnen voor gebruikers bijgewerkt en daarin aangegeven dat het gebruik van alle soorten ad blockers, bots en fraudulente streamingdiensten niet is toegestaan;
- We hebben onze Merkrichtlijnen vereenvoudigd en daarin een link opgenomen naar de Spotify Community-voorwaarden (voor klantenondersteuning)
U hoeft alleen deze voorwaarden te accepteren. Als u deze voorwaarden accepteert, kunt u ook op of na 15 maart 2019 van de Spotify-service gebruik blijven maken. Als u niet met deze voorwaarden akkoord gaat, kunt u voor 15 maart 2019 uw account sluiten.
Bedankt voor het gebruik van Spotify!
http://aro.spotify.s3.amazonaws.com/newsletter/images/logo_footer.png
Download Spotify voor: iPhone iPad Android Overig
Dit bericht is verzonden aan (verwijderd) . Mocht je nog vragen of klachten hebben, neem dan contact met ons op.
Gebruiksvoorwaarden Privacybeleid Neem contact met ons op
Spotify AB, Regeringsgatan 19, 111 53, Stockholm, Sweden
Beste antwoord door Nadia
Bekijk origineel