Beantwoord

Spotnet voor Telfort klanten

  • 17 September 2019
  • 2 reacties
  • 528 keer bekeken

Ik ben een Telfort-klant maar nu dus ook onderdeel van KPN en dus een KPN klant.
Ik wil me bezig gaan houden met Spotnet. Een kennis maakte mij hierop attent en dat je met je KPN abonnement ook toegang hebt tot een gratis usenet account (de meeste usenet providers zijn niet gratis).
Kan iemand mij bevestigen dat dit via KPN gratis is en als je Spotnet hebt geinstalleerd heb je dan ook KPN-inloggegevens (die ik dus niet heb als ex Telfort) nodig? Of ziet de Spotnet software zelf dat je een klant bent van KPN (ex Telfort) account?

Admin: titel van je bericht aangevuld en topic naar juiste board verplaatst
icon

Beste antwoord door Anonymous 17 September 2019, 17:33

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Hallo @willie33 , de integratie van Telfort en KPN is nog in volle gang, je bent nog steeds Telfort klant en nog géén KPN klant, dus wat KPN klanten kunnen, kan jij nog niet.
Wat de newsserver betreft moet je in ieder geval op een KPN lijn zitten en dat zit je als Telfort klant, binnen dit forum of binnen het Telfort forum is kortgeleden de newsserver nog aan de orde geweest, even zoeken dus.
Reputatie 7
Badge +30
Ha @willie33, welkom! Jan heeft het bij het rechte eind: volgens de systemen ben je gewoon nog Telfort klant en dit zal je ook nog een poosje blijven. Lang verhaal kort: je zult dus inderdaad bij de Telfort collega's moeten zijn. Succes!