Beantwoord

Spuitverf van KPN wijkverdelerkast laten verwijderen

  • 8 January 2019
  • 8 reacties
  • 276 keer bekeken

Geachte heer/mevrouw van KPN,

Hierbij geef ik een melding door van spuitverf (met de tekst "balen") op een KPN wijkkast (E-nummer is 56) in de plaats Gorredijk (GRD). Zie tevens foto in de bijlage.

Kan deze spuitverf op korte termijn verwijderd worden?

Alvast bedankt voor jullie reactie.


Mvg,

S XXXXX
Brouwerij XX4
XXXXXGorredijk

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 12 January 2019, 17:30

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hi Steavy, welkom op het forum. Wat een kunstwerkje zeg. Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet weet of dit bij ons thuishoort of bij de gemeente. Ik heb de vraag intern gesteld. Zodra ik een antwoord heb zal ik het hier ook plaatsen.
Reputatie 6
Badge +9
@Alex_P haal in ieder geval even de privé gegevens van de topic starter uit het eerste bericht 😉
Reputatie 7
Badge +24
@Alex_P haal in ieder geval even de privé gegevens van de topic starter uit het eerste bericht 😉

Je hebt helemaal gelijk, over het hoofd gezien. Sorry Dennis. 😉 Mea culpa.
@Alex_P bedankt voor het intern beleggen en ik ben zeker benieuwd naar het antwoord. Tevens bedankt voor het anonimiseren van mijn privé gegevens.
Reputatie 7
Badge +24
@Alex_P bedankt voor het intern beleggen en ik ben zeker benieuwd naar het antwoord. Tevens bedankt voor het anonimiseren van mijn privé gegevens.

Uiteraard graag gedaan, ik hou je op de hoogte zodra ik een antwoord heb.
Reputatie 7
Badge +24
Hi Steavy. Ik heb een antwoord. In dit geval gaan wij dit niet schoonmaken, dit doen wij alleen als het aanstootgevend is. Daar zijn afspraken over gemaakt. Hopelijk ga je nu niet zelf iets ergs erop zetten. 😉 Iets voor de gemeende of de VVE bij jullie in de buurt? Ik verwacht dat vooral de VVE hierin iets kan betekenen. Ik hoop dat je zo voldoende weet.
@Alex_P Bedankt voor je reactie. Wanneer de VVE of gemeente geen hulp biedt bij het verwijderen van de graffiti, kan ik het dan zelf laten verwijderen? Zo ja, welke middelen zijn toegestaan?
Reputatie 7
Badge +24
Natuurlijk, zolang je het kastje niet in de fik steekt mag je vooral je gang gaan . 😉 Gekkigheid natuurlijk, fijn dat je dit op je neemt en het netjes schoonmaakt. Ik zou niet kunnen bedenken welke schoonmaakmiddelen je niet zou mogen gebruiken, als het in de supermarkt aanwezig is kun je het gewoon gebruiken. 🙂