Welkom op het

KPN Forum

Recent online
Beantwoord

Standaard pakketten, waarom vol betalen als ik niet alles gebruik

• Nieuwkomer
  • 3 reacties
Van de standaard paketten gebruik ik maar 10%, waarom moet ik de volle mep betalen?
icon

Beste antwoord door joss1965 10 juli 2018, 07:32

@PKtje, ik denk dat @Raymond. doelt op de mogelijkheid om bijv. alleen internet te nemen of om naar het Internet en TV Basis pakket te gaan (als je dat al niet hebt). Het is niet mogelijk om binnen zo'n pakket te kiezen welke zenders/functies je wel of niet wilt hebben. Je kunt wel naast zo'n pakket extra opties uitzoeken waar je prijs op stelt.

Bekijk origineel

8 Reacties

Reputatie 5
Badge +7
Goedenavond PKtje, welkom op het forum!
Als je maar 10% van het pakket verbruikt heb je misschien niet helemaal het juiste pakket voor jouw situatie.
Wat voor pakket heb je op dit moment? Wellicht dat er nog wat te besparen valt 🙂
Dit kun je natuurlijk ook per chat of telefoon bespreken, dan is het misschien zelfs wel mogelijk dit direct al aan te passen.
Dat is mooi.
Dan hoef ik niet te betalen voor radio en al die andere flauwekul?
Kan het alleen nergens aangeven.
Reputatie 7
Badge +10
@PKtje, ik denk dat @Raymond. doelt op de mogelijkheid om bijv. alleen internet te nemen of om naar het Internet en TV Basis pakket te gaan (als je dat al niet hebt). Het is niet mogelijk om binnen zo'n pakket te kiezen welke zenders/functies je wel of niet wilt hebben. Je kunt wel naast zo'n pakket extra opties uitzoeken waar je prijs op stelt.
Eigenlijk een vorm van oplichting dus......
Reputatie 7
Badge +29
Nou.. oplichting? Volgens mij ben je akkoord gegaan met het bedrag dat je betaald en ook met de functionaliteit die je daartegenover krijgt. Dan is het naar mijn idee geen oplichting meer.
Reputatie 7
PKtje schreef:

Eigenlijk een vorm van oplichting dus......

Niet echt. Je bent nu gewoon goedkoper uit dan wanneer je de zenders die je gebruikt elk apart zou afnemen. Dan zou het al gauw komen op € 1,50 tot € 2,50 per maand per zender. In bulk aanbieden is dus goedkoper!
De enige provider die dit deed (losse zenders), T-mobile met Knippr, moest met Knippr stoppen. Te weinig belangstelling.
Reputatie 4
Badge +6
Hi PKtje, welkom op het forum. Ik sluit me ook aan bij de rest, hier is zeker geen sprake van oplichting. Het is helaas niet mogelijk om bijvoorbeeld radio niet af te nemen of om bepaalde zenders weg te laten. Zoals Peter aangeeft wordt dit in bulk aangeboden, er is een basispakket waarin 60 zenders zijn inbegrepen en een aantal radiozenders. Eventueel extra pakketten kun je maandelijks aan- en uitzetten.
De tijd dat de klant koning was is kennelijk al lang vervlogen.
Waarom moet je voor iets betalen wat je niet nodig hebt en/of gebruikt?
Leg dat eens uit. En zeg nou niet dat dat niet kan want meestal is "niet kunnen" "niet willen"

Net zoals ik ontdekte dat al jaren voor VDSL betaal maar ADSL krijg. Hadden mij destijds zonder overleg overgezet, kon ook niet meer teruggedraaid worden. Nu blijk ik het nooit gehad te hebben.
Met de mieliding wordt ook niks gedaan.

Reageer