Vraag

stappenplan Super Wifi aansluiten op box 12

  • 21 February 2021
  • 8 reacties
  • 1873 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 3 reacties

Wie kan mij voorzien in een stappenplan hoe de super WiFi punten werkend te krijgen in combinatie met Box 12.

bij Experia v10 was het plug en play. Bij Box 12 krijg ik de super WiFi punten niet werkend.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Badge +19

Dat zou bij de box 12 ook zo zijn. Waar loop je tegenaan? Doen ze helemaal niets?

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Wzo  Het stappenplan is niet anders dan bij de Experia Box v10.

Had je eerst een Experia v10 en is die nu vervangen door de Box 12? Ik heb afgelopen jaar ook deze stap gemaakt en geen problemen ondervonden.

Hoe/waar gaat het fout bij jou?

Laat je de Box 12 zichzelf wel eerst helemaal installeren & opstarten? Daarna de SuperWifi’s één voor één aanzetten en opstarten (de bedrade unit eerst) totdat het groene lampje constant brandt.

Reputatie 7
Badge +10

Goedemorgen @Wzo, welkom hier! :blush:

Ik zie dat Joep en Ruud je al aardig op weg hebben geholpen. Is het inmiddels gelukt om de SuperWifi punten werkend te krijgen? Mocht het nog niet zijn gelukt, laat het dan gerust weten. Er zijn hier veel forumgebruikers actief met verstand van zaken, die jou hier vast en zeker mee kunnen helpen! 

WiFi punten werken niet. Het lijkt alsof de punten steeds het oude modem zoeken

 

Badge +19

Heb je de Wi-Fi van het modem wel uit gezet?

Hoe doe ik dat

Badge +19

Aan de zijkant zit een Wi-Fi knopje.  Ingedrukt houden tot de Wi-Fi uit is.

Helaas nog niet gelukt. Ik zie wel steeds de naam van de oude modem naast de naam van de nieuwe in de lijst met wifinamen