Beantwoord

Start van nieuw Hussel-abonnement tv en internet

  • 11 October 2019
  • 22 reacties
  • 478 keer bekeken

Reputatie 3
Badge +2
Ik heb m’n abonnement afgelopen dinsdag gewijzigd naar hussel 200 maar dit is nog niet terug te zien in mijn Kpn en. Ook merk ik er niks van dat alles correct is gewijzigd moet ik meer geduld hebben en is t gewoon druk qua administratie bij de kpn

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
*Admin: topic verplaatst naar juiste board
icon

Beste antwoord door Bart_ 5 November 2019, 09:28

Bekijk origineel

22 reacties

Reputatie 3
Badge +2
Ben bij de kpn winkel geweest daar zeggen ze dat het een maand duurt voor dat het gewijzigde in gaat
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @stikkelisok Het kan inderdaad iets langer duren voordat zo'n wijziging is verwerkt, al worden dit soort wijzigingen bij tv- en internetabonnementen in de regel erg snel verwerkt. Nu had je je gegevens achtergelaten in het Forum profiel en ik heb meteen even kunnen kijken. Het lijkt er op dat er met deze order iets niet helemaal goed loopt. Er is een signaal gestuurd naar een achterliggende afdeling. Deze zijn er mee bezig en hopelijk loopt je order later deze week goed door. Ik zal je een update sturen als ik deze heb.
Reputatie 3
Badge +2
@bart bedankt voor je reactie en wacht rustig af op je update
Reputatie 7
Badge +20

Hallo@stikkelisok Ik heb net even naar je bestelling gekeken en ik zie dat er nog steeds aan gewerkt wordt om de order weer in beweging te krijgen. Vooralsnog zit ‘ie helaas nog even vast. Hopelijk komt er snel beweging in. Ik hou je op de hoogte. 

Reputatie 3
Badge +2

Het zal aan mij liggen maar vindt dat het wel lang duurt dat husselen!!😂en m’n 2weken bedenktijd zitten er al bijna op 😀

Reputatie 7
Badge +20

Ik ben het volledig met je eens, @stikkelisok In de regel gaat het prima, maar helaas is jouw order ergens tussen wal en schip gevallen. :( 

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @stikkelisok Ik zie dat men nog steeds druk is om je vastgelopen order weer vlot te trekken. Ik hoop dat ik je morgen om deze tijd meer kan vertellen over de precieze details. 

Reputatie 3
Badge +2

Hallo @Bart_ ik kreeg vandaag een retour box thuis maar m’n HD ontvangers die ik nu heb zou ik graag houden of krijg ik het nieuwste van t nieuwste of gaat er weer iets mis 

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @stikkelisok Een collega heeft een vergelijkbaar probleem in behandeling. Er gaat ergens iets niet goed met het doorlopen van deze order en ik zie dat er nog geen voortgang bekend is. Ik ga er achteraan en ik kom er bij je op terug. 

Ik heb de eerste order laten annuleren ,in de hoop dat het de 2e keer wel goed ging.Maar helaas,na de bevestiging dat alles goed is gegaan,monteurs afspraak ingepland is kreeg ik toch weer dezelfde sms vandaag..helaas u internetlijn is nog niet geschikt!! Ik ben er klaar mee..wacht nu al 4 weken op iets van een oplossing en heb het gevoel dat ik mega aan het lijntje wordt gehouden..slecht verhaal van KPN naar mij toe maar ook naar de andere mensen die precies hetzelfde probleem hebben..

dit moet voor zo een bedrijf toch niet weken duren om op te lossen.

ik ben inmiddels aan het rondkijken...KANSLOOS met een grote K

Hallo@stikkelisok Een collega heeft een vergelijkbaar probleem in behandeling. Er gaat ergens iets niet goed met het doorlopen van deze order en ik zie dat er nog geen voortgang bekend is. Ik ga er achteraan en ik kom er bij je op terug. 

Is wel mooi dat er gezegd wordt, we komen er op terug..dat gebeurd dus niet..ook ik de retourdoos ontvangen, bleek ook een foutje te zijn..

Badge +12

Ik heb de eerste order laten annuleren ,in de hoop dat het de 2e keer wel goed ging.Maar helaas,na de bevestiging dat alles goed is gegaan,monteurs afspraak ingepland is kreeg ik toch weer dezelfde sms vandaag..helaas u internetlijn is nog niet geschikt!! Ik ben er klaar mee..wacht nu al 4 weken op iets van een oplossing en heb het gevoel dat ik mega aan het lijntje wordt gehouden..slecht verhaal van KPN naar mij toe maar ook naar de andere mensen die precies hetzelfde probleem hebben..

dit moet voor zo een bedrijf toch niet weken duren om op te lossen.

ik ben inmiddels aan het rondkijken...KANSLOOS met een grote K


Tip: zeker doen. Het is één grote bende bij KPN sinds dat Husselen...e

Reputatie 7
Badge +20

Is wel mooi dat er gezegd wordt, we komen er op terug..dat gebeurd dus niet..ook ik de retourdoos ontvangen, bleek ook een foutje te zijn..

Ik kom natuurlijk wel degelijk terug op zaken,@mika1974 Zodra er duidelijkheid is, laat ik dat weten. In dit geval is de order van@stikkelisok vastgelopen. Dat vergt helaas enige tijd om om vlot te trekken, maar er wordt werk van gemaakt. 

Ik had van jou zelf dit topic in behandeling en ik had geen reactie meer van je gezien. Als ik je bericht zo lees is het probleem nog niet opgelost. Wil je dat ik meekijk? Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Dan praten we in je eigen topic verder. Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

Hoi bart, dat is niet nodig hoor.Ik heb al meerdere keren contact gehad met de speciale afdeling van jullie, bellen met een speciale code en zo en zij kunnen het me ook niet vertellen. Ik denk dat jij alleen maar kan zien dat het nog niet opgelost is,net zoals alle andere collegas van de klantenservice..

bedankt voor je moeite iig.. vindt het een slecht verhaal!! 
jammer dat het zo moet lopen..

Reputatie 7
Badge +20

Ha @mika1974 Helder. Dan is er achterliggend inderdaad iets blijven hangen. De afdeling waar je naar verwijst zal een afdeling zijn deze zaken monitort en oppakt. Soms kan ik wel wat meer achterhalen, maar de oplossing zal waarschijnlijk toch van die achterliggende partij moeten komen. Ik vind het net zo jammer als jij dat het zo vertraagd is. 

Reputatie 3
Badge +2

Hoi @Bart_ is er al nieuws omtrent mijn hussel omzetting ik lees op t form dat er nog al wat fout gaat ook bij mij niet alleen dat de order vast gelopen is maar ook de prijs omtrent foxsports klopt niet daar ik mee akkoord ben gegaan hopelijk komt het allemaal goed 

Inmiddels heb ik bij een andere provider een goed pakket afgesloten en houdt mijn Kpn avontuur eind november op..In mijn ogen zijn er teveel problemen..we gaan het ergens anders proberen..Succes Stikkelisok,hoop dat het probleem snel opgelost wordt voor je.

Reputatie 7
Badge +20

Hoi@Bart_ is er al nieuws omtrent mijn hussel omzetting ik lees op t form dat er nog al wat fout gaat ook bij mij niet alleen dat de order vast gelopen is maar ook de prijs omtrent foxsports klopt niet daar ik mee akkoord ben gegaan hopelijk komt het allemaal goed 

Nee,@stikkelisok tot mijn spijt nog niet. Ik weet wel dat je order de aandacht heeft en op de juiste plek ligt. De exacte status weet ik op dit moment niet, maar ik heb dit nogmaals voor je nagevraagd. Je hoort van me. Excuus dat het lang duurt. 

Over de prijs van Fox Sports: in het algemene topic over Hussel wordt daar veel over geschreven. Zodra ik een update heb over deze kwestie zal ik die in dat topic plaatsen. Hou 'm dus even in de gaten. 

 

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @stikkelisok Er was een flink probleem met het systeem dat zich bezighoudt met het aanpassen van je lijntype. Daardoor liep je abonnementswijziging vast. Dat lijkt nu verholpen te gaan worden. Als ik nu kijk lijkt het erop dat de wijziging van je abonnement over ongeveer twee weken kan worden doorgevoerd. Als dit veranderd laat ik je het uiteraard weten. 

Reputatie 3
Badge +2

@Bart_ ik neem aan met de voorwaarden als waar ik mee akkoord ben gegaan destijds en dank voor het info

Reputatie 7
Badge +20

Je zult gewoon het abonnement krijgen dat je hebt besteld, @stikkelisok Nogmaals mijn excuses voor alle vertraging. 

Reputatie 3
Badge +2

Beste @Bart_ mn wijzigingen zijn doorgevoerd het lijkt goed te zijn gegaan 😀alleen zie ik nog niet of de hussel entertainment korting van 5euro is toegepast maar dat zal wel goed komen ik wil je bedanken voor het in de gaten houden van m’n wijzi

Reageer