*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
*Admin: topic verplaatst naar juiste board
Beste antwoord door Bart_
Bekijk origineelBeste antwoord door Bart_
Bekijk origineelHallo
Het zal aan mij liggen maar vindt dat het wel lang duurt dat husselen!!😂en m’n 2weken bedenktijd zitten er al bijna op 😀
Ik ben het volledig met je eens,
Hallo
Hallo
Hallo
Ik heb de eerste order laten annuleren ,in de hoop dat het de 2e keer wel goed ging.Maar helaas,na de bevestiging dat alles goed is gegaan,monteurs afspraak ingepland is kreeg ik toch weer dezelfde sms vandaag..helaas u internetlijn is nog niet geschikt!! Ik ben er klaar mee..wacht nu al 4 weken op iets van een oplossing en heb het gevoel dat ik mega aan het lijntje wordt gehouden..slecht verhaal van KPN naar mij toe maar ook naar de andere mensen die precies hetzelfde probleem hebben..
dit moet voor zo een bedrijf toch niet weken duren om op te lossen.
ik ben inmiddels aan het rondkijken...KANSLOOS met een grote K
Hallo
Is wel mooi dat er gezegd wordt, we komen er op terug..dat gebeurd dus niet..ook ik de retourdoos ontvangen, bleek ook een foutje te zijn..
Ik heb de eerste order laten annuleren ,in de hoop dat het de 2e keer wel goed ging.Maar helaas,na de bevestiging dat alles goed is gegaan,monteurs afspraak ingepland is kreeg ik toch weer dezelfde sms vandaag..helaas u internetlijn is nog niet geschikt!! Ik ben er klaar mee..wacht nu al 4 weken op iets van een oplossing en heb het gevoel dat ik mega aan het lijntje wordt gehouden..slecht verhaal van KPN naar mij toe maar ook naar de andere mensen die precies hetzelfde probleem hebben..
dit moet voor zo een bedrijf toch niet weken duren om op te lossen.
ik ben inmiddels aan het rondkijken...KANSLOOS met een grote K
Tip: zeker doen. Het is één grote bende bij KPN sinds dat Husselen...e
Is wel mooi dat er gezegd wordt, we komen er op terug..dat gebeurd dus niet..ook ik de retourdoos ontvangen, bleek ook een foutje te zijn..
Ik kom natuurlijk wel degelijk terug op zaken,
Ik had van jou zelf dit topic in behandeling en ik had geen reactie meer van je gezien. Als ik je bericht zo lees is het probleem nog niet opgelost. Wil je dat ik meekijk? Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Dan praten we in je eigen topic verder. Laat je het weten als je dit gedaan hebt?
Hoi bart, dat is niet nodig hoor.Ik heb al meerdere keren contact gehad met de speciale afdeling van jullie, bellen met een speciale code en zo en zij kunnen het me ook niet vertellen. Ik denk dat jij alleen maar kan zien dat het nog niet opgelost is,net zoals alle andere collegas van de klantenservice..
bedankt voor je moeite iig.. vindt het een slecht verhaal!!
jammer dat het zo moet lopen..
Ha
Hoi
Inmiddels heb ik bij een andere provider een goed pakket afgesloten en houdt mijn Kpn avontuur eind november op..In mijn ogen zijn er teveel problemen..we gaan het ergens anders proberen..Succes Stikkelisok,hoop dat het probleem snel opgelost wordt voor je.
Hoi
Nee,
Over de prijs van Fox Sports: in het algemene topic over Hussel wordt daar veel over geschreven. Zodra ik een update heb over deze kwestie zal ik die in dat topic plaatsen. Hou 'm dus even in de gaten.
Hallo
Je zult gewoon het abonnement krijgen dat je hebt besteld,
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.