Beantwoord

Startpagina KPN VANDAAG.

sinds vandaag zijn de nieuwsvakken van de startpagina KPNVANDAAG helemaal leeg. herstelt zich dat weer automatisch ? net als het sportvak ?
icon

Beste antwoord door mapie 27 augustus 2018, 13:45

vikash, van harte bedankt voor je uitgebreide reactie ! sinds vandaag is het probleem intern door de kpn opgelost .
na de vraag aan jullie voorgelegd te hebben, heb ik de volgende dag toch nog de serviceafdeling van de kpn benaderd en degene met wie ik sprak en die het probleem ook zag, vertelde me, dat het wellicht een week zou duren voor het"plakken" opgelost zou zijn. maar vandaag was het al weer in orde . maar jij: nogmaals bedankt hoor !

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Goedemorgen @mapie en welkom op het forum. Wat vreemd dat dit gebeurd. Welke internetbrowser gebruik je op dit moment en zou je het willen testen in een andere browser? Zou je daarnaast ook een screenshot willen maken van KPN Vandaag en in dit topic willen plaatsen? We horen graag van je!
Reputatie 7
Badge +15
Ik moet er even op terug komen. Op dit moment is er een storing waardoor de apps nu.nl, nos en nos sport zijn momenteel niet te benaderen via https://www.kpnvandaag.nl. Je zou nog kunnen proberen om de cookies en cache leeg te halen van jouw browser. Dat zou het probleem kunnen verhelpen. We zijn bezig om dit zo snel mogelijk te verhelpen.
vikash, van harte bedankt voor je uitgebreide reactie ! sinds vandaag is het probleem intern door de kpn opgelost .
na de vraag aan jullie voorgelegd te hebben, heb ik de volgende dag toch nog de serviceafdeling van de kpn benaderd en degene met wie ik sprak en die het probleem ook zag, vertelde me, dat het wellicht een week zou duren voor het"plakken" opgelost zou zijn. maar vandaag was het al weer in orde . maar jij: nogmaals bedankt hoor !

Reageer