Startpagina kpnvandaag.nl verschijnt niet. Wel de tekst: Er is een fout opgetreden.De pagina kon nie

• 19 november 2011
  • 7 reacties
  • 8322 keer bekeken

Sinds 18 november 2011 verschijnt bij opstart van Internet Explorer niet de startpagina www.kpnvandaag .nl maar de tekst: er is een fout opgetreden. De pagina kon niet worden weergegeven. Als ik vervolgens een andere site open en vervolgens terugklik naar www.kpnvandaag. nl dan verschijnt een oude versie van deze site van begin ochtend 18/11/2011. Heb in Mozilla firefox geen problemen. Wie helpt mij aan een oplossing.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +11
Beste woutlam,

Welkom op het KPN Forum!

Betreffende de KPN Vandaag pagina verwijs ik u graag via onderstaande link:

KPN Vandaag Pagina

Met vriendelijke groet,

Cornelis

LOL

Dat was een nutteloos antwoord.

KPNvandaag werkt sinds gisteren in ieder geval niet met iexplorer 9.

Dus "Je mening geven" werkt ook niet.

Zoiets als: Ga naar KPNvandaag voor oplossingen...

@Cornelis.

Beste Cornelis. Bij iedereen die het probleem meldt met het niet meer verschijnen van de kpnvandaag.nl-pagina geef je telkens hetzelfde antwoord. Dit antwoord biedt echter totaal geen oplossing. Bij mij verschijnt de pagina ook als sinds enkele dagen niet meer met steeds dezelfde foutmelding. Mijn internetinstellingen zijn echter absoluut niet gewijzigd. Dus graag een duidelijk antwoord op de vraag met een duidelijke oplossing, en niet bij iedereen hetzelfde nutteloze antwoord.

Reputatie 7
Badge +11
Beste Thewessen,

Over het algemeen wanneer een klant een witte pagina krijgt en/of foutmelding wanneer ze in willen loggen, ligt het in de meeste gevallen aan de browser instellingen. Vandaar dat het antwoord dat wij geven in de meeste gevallen het probleem oplost en nuttige oplossing blijkt.

Wij hebben op een later tijdstip vernomen dat de storing die plaats gevonden heeft een landelijke storing bleek, waardoor niemand heeft kunnen inloggen inclusief uzelf.

Ik vertrouw erop dat u inmiddels weer KPN Vandaag kan bereiken op uw PC.

Met vriendelijke groet,

Cornelis

Beste Cornelis,

In de eerste plaats wil ik even vermelden dat mijn reactie niet als negatief, en zeer zeker niet persoonlijk opgevat moet worden. Wat echter wel nu weer blijkt, is dat bij KPN zeer veel zaken langs mekaar door lopen. De rechter hand weet als het ware niet wat de linker hand aan het doen is, terwijl ze geen meter van mekaar verwijderd zijn. Als er zich een landelijke storing voordoet, die notabene meerdere dagen duurt, dan moet naar mijn mening een forumbeheerder niet pas hierover ingelicht worden als de storing na enkele dagen opgelost is. De forumbeheerder dient namelijk de forumleden behulpzaam te zijn bij het oplossen van problemen. Als deze forumbeheerder echter door omstandigheden niet weet wat er speelt, gaat hij antwoorden op vragen geven die totaal niet van toepassing zijn op het probleem. Hierdoor gaan mensen die niet veel verstand van computers hebben, instellingen wijzigen aan hun computer die dus niet van toepassing zijn waardoor ze er aan het einde van de rit helemaal niet meer uit komen.

Maar zoals gezegd, vat het niet te negatief en zeer zeker niet persoonlijk op, daar het hele gebeuren natuurlijk wel goed bedoeld is.

Met vriendelijke groet,

Marcel

Reputatie 4
Badge +1
De storing van KPNvandaag stond op de storings pagina van KPN. je kan niet van KPN verwachten dat ze alles voorkauwen, een beetje zelf uitzoeken mag op ze tijd wel. Vat het niet persoonlijk op maar het lijkt erop dat KPN maar alles moet voorkauwen voor iedereen en niemand meer zelf iets wil doen.

@robin_gw

Als deze storing inderdaad op de storingspagina van KPN vermeld stond, dan had onze vriend Cornelis als antwoord op de vele klachten een link moeten plaatsen met een verwijzing naar de storingspagina, en niet een link plaatsen met een verzwijzing naar een pagina waar in dit geval absoluut niemand bij gebaat is. Feit is dat een forumbeheerder van een KPN-forum na dagen nog steeds niets weet over het bestaan van een storing die volgens jou wel op de storingspagina staat. Hoe kan zo iemand dan een oplossing voor het probleem geven. En voor wat het "voorkauwen" betreft. Mij hoeft niemand van KPN meer iets "voor te kauwen". Ik heb uit ervaring geleerd dat je in geval van problemen beter zelf eerst eens kan gaan zoeken op het internet. Ik weet zeker dat in veel gevallen je problemen dan sneller opgelost zijn dan dat  je je probleem aan KPN voorlegt. Ik heb verder ook niet geklaagd over de betreffende storing. Ik heb alleen gereageeerd op een, in mijn ogen, verkeerde oplossing van een probleem. Als je eens wist wat ik de laatste twee jaar bij KPN heb meegemaakt met gevalletjes van "langs mekaar doorwerken". En dan heb ik het over eigen ervaring en niet over gevalletjes van horen zeggen. Ik ben echter van mening dat het wisselen van provider geen oplossing van het probleem is, daar heb bij de meeste andere providers er niet beter aan toe gaat. Of je nou door de hond of door de kat gebeten wordt.

Reageer