Beantwoord

Static IP

  • 29 August 2019
  • 3 reacties
  • 456 keer bekeken

HELP!!

Ik gebruik mijn internet verbinding ook voor een mail-server. sinds een paar weken is mijn ipnummer geblokkeerd door : dul@mail-abuse.org, hierdoor ben ik niet instaat om naar bepaalde bedrijven nog e-mail te versturen.
Mijn (KPN-Glasvezel) ip-nummer staat op de blacklist omdat het geen statisch ip-nummer is.
Ik denk dat dit komt door deze melding : (**.direct-adsl.nl). ADSL is niet statisch.

Ik kan het ip-nummer niet veranderen of laten veranderen door KPN.
Heeft er iemand voor mij een suggestie wat de enigste oplossing die ik nu heb is overstappen naar Ziggo.
(lees onderstaande melding van DUL. mvrgr Edwin

Hello,
We cannot remove the IP from DUL, since it is not yet defined as static IP.
rDNS information:
dyn 86.91.xx.xx
Kindly add proper rDNS for the IP address as this is one of the basic practices of mail
servers.

Admin: ip adres verwijderd en in profiel gezet
icon

Beste antwoord door Nick83 29 August 2019, 10:13

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Je krijgt geen ander ip. Er zijn de afgelopen jaren hier op het forum diverse topics geweest waarin gevraagd werd om een ander ip: kansloze missie, je krijgt het niet.

Sowieso haalt het niets uit, een ander ip van kpn zou ook gewoon niet statisch zijn. Feitelijk is het zo dat zo'n blacklist gewoon alle consumenten ip adressen blokkeert.

Een eigen mailserver op een KPN adres is gewoon een doodlopende weg.
Reputatie 7
Badge +24
Hi Edwin, welkom hier.

Dat wordt inderdaad lastig. Ik probeer mee te denken. Is een pakket aan de zakelijke kant van KPN misschien iets voor jou?
Reputatie 7
Je kunt toch zelf een aanvraag indienen om jouw IP adres te laten verwijderen.