Status geplande netwerkupgrade?

• 1 maart 2015
  • 88 reacties
  • 2384 keer bekeken

Toon eerste bericht

88 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hè Albert, volgensmij is sinds kort de centrale ook geschikt voor Bonding. Nu weet ik niet welke snelheid je nu haalt maar eventueel kan je een verdubbeling verwachten afhankelijk van je pakket
Reputatie 1
Hoi Robin,

Bedankt voor het melden! Op papier heb ik nu 26 Mbit/s. In kom tot ongeveer 20.
Mijn pakket gaat tot max 60.

Hoe kan ik zorgen dat ik gebruik kan maken voor Bonding? En waar kan ik dat terug vinden?
Reputatie 7
Badge +18

albertvdv schreef op 24 mar '16 om 16:19u
Hoi Robin,

Hoe kan ik zorgen dat ik gebruik kan maken voor Bonding? En waar kan ik dat terug vinden?

Als je bonding / VDSL zou willen moet u zelf de KPN bellen. Zodat u overgezet kan worden:

0800-0402 

Ik heb dit zelf ook moeten doen. KPN doet het niet uit hun eigen. Als ik het niet gezegd had, zat ik nu nog op ADSL2.

Maar weet niet of het nu nog steeds zo gaat. Maar ik heb er achteraan gebeld. ;)

Reputatie 7
Badge +30

albertvdv schreef op 24 mar '16 om 16:19u
Hoi Robin,

Gewoon even op fourstack kijken of het mogelijk is, en dan kan  je hopelijk verder helpen!

Reputatie 1
Bij Bonding staat er niets, alleen een liggend streepje:

Technologie Internet Snelheid
ADSL2+ 7 Mbit/s
VDSL2* 26 Mbit/s
Bonding* -
Reputatie 7
Badge +18

albertvdv schreef op 24 mar '16 om 18:15u
Bij Bonding staat er niets, alleen een liggend streepje:

Technologie Internet Snelheid
ADSL2+ 7 Mbit/s
VDSL2* 26 Mbit/s
Bonding* -

Dan is Bonding niet mogelijk! :(

Reputatie 1
Dat is jammer, bedankt Dennis.
Reputatie 7
Badge +30
Ah, jammer. Dan zal het waarschijnlijk aan het aantal aderparen liggen want de kast Alterveer AAA is inmiddels geschikt voor Bonding.

Jammer!
Reputatie 1
Het is zeker jammer, ze hebben hier net de gas en electriciteitsleidingen vervangen. Ik snap niet dat ze dan ook niet direct glasvezel meenemen. De heleboel lag open, tot de meterkast aan toe.
Reputatie 7
Badge +18
, wanneer ga jij nou eens omgezet worden? 🙂 Jij zit nog steeds op ADSL2? Of is het nu wel inmiddels bekend wanneer je omgezet gaat worden? 🙂
Reputatie 1
Ik ben ondertussen wel omgezet, anders had ik nog maar 7 Mbit/s gehad, het is nu rond de 20.
Reputatie 7
Badge +30
Uh april wordt een capaciteit upgrade gerealiseerd
Reputatie 7
Badge +18
Oké Robin, ik help je het hopen. Niet dat ze het weer verschuiven. 🙂

Reageer