Beantwoord

Status levering 4G buitengebied modem

  • 3 March 2021
  • 8 reacties
  • 71 keer bekeken

Ik woon in het buitengebied en heb als 1 van de weinige ADSL. Nu heeft KPN een speciale 4G modem voor het buitengebied als je KPN Hussel abonnement hebt. Ik heb mijn Abo verhoogt hiernaar. Maar geen modem gekregen dus de verhoging heeft weinig zin. Ik heb een telefoonnummer weten vinden en gebeld hierover modem werd opgestuurd naar het adres , maar heb ik gezegd ik ben er niet altijd, geen probleem dan wordt het bij een afhaal punt gedropt. Dus ik krijg een mailtje met "geleverd’, niet dus gewoon weer retour naar KPN. en je kan nergens middels mail iets duidelijk maken op die site!!!!

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 10 March 2021, 10:44

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @LeonRVS, welkom op het forum! Ik kijk graag even met je mee waar het 4G modem gebleven is. Deze zou je een paar dagen na het bestellen wel moeten ontvangen namelijk!
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Hi dat zou fijn zijn de info is geupdate…

Ik had weten te bellen en de modem ging deze kant op. Ik vertelde dat ik niet altijd aanwezig was ( recreatie woning)was geen punt zou dan op een afhaalplaats gebracht worden….niet dus gewoon retour. Maar bellen gaat via een andere partij en daar moet je voor betalen 😡 anders vind je geen telefoon nummer van KPN. En die site heb je ook geen klap aan...😒

Reputatie 7
Badge +9

Het gratis nummer van de klantenservice KPN is 0800-0402. Spreek in dat je een medewerker wil spreken. Ik zag dat @Thomas  je al helpt dus dat komt vast goed. Heb je het telefoonnummer voor de volgende keer.

Reputatie 7
Badge +20

Goedemorgen @LeonRVS, ik zie bij de track en trace informatie dat er bij Postnl iets niet helemaal goed gegaan is. Ik heb mijn collega's van de logistieke afdeling verzocht hem opnieuw op te sturen maar dan naar een servicepunt. Zodra ik daar meer informatie over heb zal ik daar ook op terug komen. Je krijgt daar ook nog een e-mail over.


Je kunt ons zoals @Hoopvol noemt ook altijd bereiken op ons gratis nummer 0800-0402. Je kunt echter altijd beter je specifieke vraag stellen dan om een medewerker te vragen. Zo word je namelijk doorgeschakeld naar de juiste afdeling en hoef je niet nog een keer doorverbonden te worden:sweat_smile: . Je zult wel altijd een sms met een link naar onze site krijgen maar daarna word je altijd doorverbonden met een medewerker van de juiste afdeling!

Top Thomas,

dank je wel voor je werk..

 

grt,

Goedemorgen @LeonRVS, . Je krijgt daar ook nog een e-mail over.

Hi@Hoopvol  ik heb nog helemaal niets ontvangen. Wordt weer een beetje ongerust de eerste nieuwe KPN factuur is wel netjes optijd ☹️
Je kunt ons zoals @Hoopvol noemt ook altijd bereiken op ons gratis nummer 0800-0402. Je kunt echter altijd beter je specifieke vraag stellen dan om een medewerker te vragen. Zo word je namelijk doorgeschakeld naar de juiste afdeling en hoef je niet nog een keer doorverbonden te worden:sweat_smile: . Je zult wel altijd een sms met een link naar onze site krijgen maar daarna word je altijd doorverbonden met een medewerker van de juiste afdeling!

 

Reputatie 7
Badge +9

@LeonRVS , ik denk dat je @Thomas moet hebben. Zoals @Thomas schreef zou hij contact met je opnemen wanneer hij meer informatie had.

Reputatie 7
Badge +20

@LeonRVS  Ik heb zojuist bericht gehad van mijn collega's dat hij verzonden is en morgenmiddag na 14:30 voor je klaar ligt om om te ruilen bij de Supertank. Ik stuur je nog wat specifieke informatie per privébericht!