Steeds korte uitval verbinding V10A

  • 20 October 2019
  • 2 reacties
  • 196 keer bekeken

Sinds begin dit jaar problemen met de experia box V10a, al erna een nwe gekregen, monteur langs geweest.

Aan signaal wat t huis binnenkomt ligt t niet, wifi signaal binnenshuis is er ook wel, maar valt af en toe voor een duur van 10 a 15sec uit.

Dit geeft enorm veel stress vanwege thuiswerk (zit constant over voip aan de telefoon, internationaal)

VOOR ik de nwe V10A kreeg, had ik NOOIT uitval op deze manier, alleen uitval vanwege werkzaamheden buitenshuis of aangekondigde werkzaamheden/landelijke storingen.

 

Helpdesks bellen ben ik beu eigenlijk.

Als klant betalen wij niet om zelf te gaan lopen tweaken en eerlijk gezegd vind ik dat de opl;ossing ook een andere moet zijn, dan een linkje om zelf in de modem de instellingen te gaan veranderen.

Op deze manier zit ik 7dgn p/week achter mn scherm en 5 ervan in de angst dat het niet mn werkzaamheden in de weg zit en wellicht ook mn inkomsten bedreigt.

 

Ik zou graag WETEN waar het aan ligt, meerdere mensen hebben er kennelijk last van en aangezien KPN IN de modem kan, moet KPN dit probleem voor ons en andere klanten nu eens oplossen.

Wat gaat KPN hieraan doen?

Simpel gezegd:

Als de experia een auto was en KPN de dealer en er een nwe motormanagement in had gezet en mij had verzocht om dat motormanagement zelf in te duiken en aan te passen, zou ik de hele auto t liefste retour geven …..

 

Vr groet

Ptr

 

Admin: Bericht afgesplitst van [url=https://forum.kpn.com/internet-9/experiabox-v10a-update-468642]Experiabox v10a update[/url]


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 4
Badge +3

Er zijn meerdere oplossingen mogelijk om toch goed te kunnen werken. De ExperiaV10a resetten op de achterkant met een paperclip. Schijnt een goede oplossing te zijn voor vele gebruikers. Andere oplossing is een losse Accesspoint (bijvoorbeeld Ubiquiti AC,s) te gebruiken en de WIFI op de ExperiaV10a uitzetten. Of een eigen WIFI router achter de Experia te plaatsen. Als laatste, heb je glasvezel, dan kun je de Experia V10a vervangen door een eigen router (Moet je handig in zijn). Er zijn eenmaal wat uitdagingen met WIFI op de Experia V10a.

Reputatie 7
Badge +24

Hi Ptr, welkom op het forum. 

 

Uiteraard denk ik graag mee. Voor mijn duidelijkheid: Met VoiP bedoel je dat je met de vaste telefoon via de Experiabox belt en dat dit uitvalt. Je WiFi valt op dat moment ook uit lees, gebeurt dit ook met de vaste verbinding van je pc's/laptop? En valt de televisie dan ook weg? Ik vraag dit om te achterhalen of er op dat moment alles wegvalt. 

Zou je ook je [url=https://forum.kpn.com/settings/profile]profiel [/url]willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Â