Beantwoord

Sticker met "Ontvang € 150 retour" op de glasvezelaansluiting

  • 18 November 2022
  • 11 reacties
  • 177 keer bekeken

Reputatie 1

Vandaar word ik voor het eerst aangesloten op het glasvezelnetwerk bij KPN op dit adres.

Ik zag een sticker op het kastje van de glasvezeldoos met daarop de tekst : “ontvang € 150 retour...” en vroeg me af of ik dit ‘retour’ ook kan krijgen aangezien er nooit eerder op dit adres een glasvezelaansluiting is geweest..

icon

Beste antwoord door Shyrin van KPN 27 November 2022, 12:06

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Betreft het ook een zakelijke aansluiting zoals in dit topic 150,00 euro korting bij overstap op glasvezel. Gebeurt dit automatisch? | KPN Community?

Reputatie 1

Nee het is niet zakelijk, het is een huurwoning, particulier 

Reputatie 7
Badge +24

Kunt u een foto plaatsen van die sticker? Lijkt me dat er ook wel bij moet staan hoe u die 150 euro zou morten bemachtigen toch? Staat er verder niets bij?

Dan zal de korting bestemd zijn voor de eigenaar, als korting op de aansluitkosten.

Reputatie 1

Hierbij een foto van de sticker

 

En heeft u al gebeld naar dat nummer?

Hallo @Sara_2022 zie onderstaande link:

https://www.kpnnetwerk.nl/nieuwbouw/

Reputatie 1

Heb het telefoonnummer gedraaid, werd meteen opgehangen… Ook de link al eerder gebruikt en verwijst naar iets algemeens….

Reputatie 7
Badge +16

Hallo @Sara_2022! Ik lees dat er al met je meegedacht is: fijn!

Mooie actie en een lekker bedrag wel! Ik herken deze actie zelf niet, dus zal eerst moeten uitzoeken hoe of wat, voordat ik je een antwoord kan geven.

Wil jij jouw adresgegevens noteren in jouw forum profiel en hier een seintje geven zodra je dat gedaan hebt?

Reputatie 1

@Shyrin_ Ja zeker, alleen is het niet helemaal duidelijk…. Er was op het moment dat ik hier kwam wonen nog niemand met een glasvezel aansluiting.

 

Hoe dan ook heb ik mijn persoonlijke gegevens gewijzigd / aangevuld met ook mijn adres :)

Reputatie 7
Badge +16

Dit is een actie vanuit de netwerkbeheerder: dat staat los van ons, KPN de provider.

Ik weet niet of deze actie nog geldig is en hoe je hiervoor in aanmerking kunt komen: je kunt dit het allerbeste navragen bij KPN Netwerk.
KPN Netwerk heeft verschillende contact mogelijkheden

Hoewel het contactformulier een langere reactietijd heeft, raad ik je aan om deze toch in te vullen. Ik zie dat je een bestand kunt toevoegen: voeg de foto dan direct even toe.

Ik ben benieuwd naar de uitkomst!