Beantwoord

Stilstaand beeld via de schotel

  • 9 June 2019
  • 8 reacties
  • 347 keer bekeken

3'a4 X per uur stilstaand beeld zonder geluid, bij rechtstreekse uitzending
Ik heb schotel en uitzendingen via internet van kpn.
(sinds vandaag zeker 8X per uur)

*afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt
icon

Beste antwoord door Noordzee 10 June 2019, 20:56

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Ik zie nergens antwoorden of reacties
Geen reactie voor mij leesbaar, wat doe ik verkeerd?
Je hebt gewoon geen geduld. Kan dat het zijn?
Badge +19
Wil je wat meer informatie geven over hoe het één ander is aangesloten?
Reputatie 7
Badge +28
Als je stilstaand beeld hebt via de schotel, is jouw schotel niet goed uitgericht.
Als je kijkt via bv de Astra 1, Astra 2, Astra 3 of de Hot Bird, dan heb al gauw een goede ontvangst met een schotel van 60 cm of groter.

Maar dan moet de schotel dus wel goed staan. Als je dat niet zelf lukt, dan is het raadzaam contact op te nemen met jouw leverancier.

TV kijken via de schotel is heel wat anders dan TV kijken via internet.
Wel is dat inderdaad te combineren. Dat doe ik ook.
Reputatie 7
Badge +21
Als je schotelantenne niet perfect op de satelliet(en) staat afgeregeld krijg je met dit weer van de laatste dagen (onweer in de lucht) geen goede ontvangst.
Maar ik vraag me af waarom jij de KPN ook noemt?
Heb je daar ook stilstaande beelden?
Hoi @avdr . Welkom op het forum. Jammer om te lezen dat je niet ongestoord tv kan kijken.
Het is mij nog niet helemaal duidelijk of de haperingen via de schotel zijn? Of via tv van KPN? Kun je dat toelichten?
Mocht het misgaan via KPN ga ik je uiteraard verder helpen. In dat geval ben ik heel benieuwd hoe het is aangesloten..
Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende weet. Mocht de storing toch nog spelen, laat het weten en dan help ik je graag verder! 🙂