Nu met de droogte wordt het probleem alleen maar groter en als het weer een beetje regent dan wordt de lijn wat stabieler. Ik zal jullie niet vermoeien met technisch aspecten van mijn klacht.
Omdat ik helemaal klaar was met de KPN na de zoveelste harde reset van het modem heb ik de KPN het voorstel gedaan om mij naast het huidige modem met kabel, te koppelen aan een 4G modem.
Dit zou volgens mij moet gebeuren zonder contractverlenging oid. juist omdat deze storing al zo lang bestaat en de KPN deze storing niet wil/kan oplossen.
Vanmorgen werd ik gebeld door een dame van de klantenservice en die had een aangeleerd luisterend oor om vervolgens helemaal niet in te gaan op mijn verzoek. Het enige wat zij probeerde om mij een nieuw contract aan te smeren omdat het niet anders kan. Volgens mij is het vooral niet willen maar dat is dan ook mijn mening. Ik werd neergezet als iemand die alles wil en dat niet zal krijgen. Volgens mij is het verzoek redelijk en doe ik niets anders dan de KPN aanspreken op haar gezonde verstand.
De dame liet vooral blijken dat zij niks te maken heeft met de lengte van de storing. Dat is het verleden ( speelt al 10 jaar) en we leven in het nu was haar antwoord. Om te kunnen voldoen aan het voorstel dat ik heb gedaan zal en moet ik een nieuw contract afsluiten.
Ik de algemene voorwaarden van de KPN staat vaag iets van een verplichting die de aanbieder heeft tov de afnemers tav het oplossen van technische problemen.
Deze klacht zal ik ook nog via de achterhaalde schriftelijke weg bij de KPN deponeren. Tevens zal ik bij mijn rechtsbijstandverzekering informeren in hoeverre ik van al die jaren dat de storing bestaat abonnementsgelden kan terugvorderen.
ter informatie
De sleuven voor de glasvezel zijn al gegraven maar ik weet niet hoe lang ik dan nog moet wachten voordat ik aangesloten wordt. De KPN is niet een van de providers die bij ons in het buitengebied zijn diensten aanbied.
*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
Beste antwoord door Bart_
Dat mag uiteraard, Wilco. Als een product niet werkt zoals het moet als gevolg van een technisch probleem of defect hebben we het over een storing. Dat hoort uiteraard opgelost te worden. In jouw geval speelt er iets anders: op de locatie van je woning kunnen we op dit moment geen betere snelheid leveren dan dat we nu doen. Er is dus geen defect, al ervaar je wel degelijk het ongemak van een trage verbinding. Ik begrijp heel goed dat jouw gebruikservaring te wensen overlaat en het zeker niet mijn bedoeling om daaraan voorbij te gaan.
Het is echter op dit moment niet mogelijk om je een betere snelheid en daarmee gebruikservaring te bieden. We maken uiteraard ook geen geheim van wat we op welke locatie voor een snelheid kunnen leveren. Op onze site en via de diverse andere kanalen kun je daar informatie over inwinnen, zodat je een goede keuze kunt maken. Tegenwoordig kunnen we mensen 'uit het buitengebied' dus een oplossing bieden met Sneller Internet Buitengebied'.
Net als mijn collega met wie je hierover via de telefoon hebt gesproken begrijp ik jouw situatie goed. Er is je in dit gesprek een voorstel gedaan, waar in mijn optiek de nodige coulance uit spreekt. Ik kan me ook voorstellen dat dit niet het voorstel is wat je zelf in gedachten hebt, maar ik kan je niet iets anders bieden.
Bekijk origineel
Het is echter op dit moment niet mogelijk om je een betere snelheid en daarmee gebruikservaring te bieden. We maken uiteraard ook geen geheim van wat we op welke locatie voor een snelheid kunnen leveren. Op onze site en via de diverse andere kanalen kun je daar informatie over inwinnen, zodat je een goede keuze kunt maken. Tegenwoordig kunnen we mensen 'uit het buitengebied' dus een oplossing bieden met Sneller Internet Buitengebied'.
Net als mijn collega met wie je hierover via de telefoon hebt gesproken begrijp ik jouw situatie goed. Er is je in dit gesprek een voorstel gedaan, waar in mijn optiek de nodige coulance uit spreekt. Ik kan me ook voorstellen dat dit niet het voorstel is wat je zelf in gedachten hebt, maar ik kan je niet iets anders bieden.