Beantwoord

Stoomadapter ExperiaBox V10 vervangen

  • 30 December 2019
  • 6 reacties
  • 228 keer bekeken

Badge

Mijn adapter zal binnenkort ermee stoppen. Bij minimale beweging maakt het geen contact meer en geen stroom dus. Als ik aan de kabel zit dat doet ie het weer. Is wachten op totale kabelbreuk. Graag zou ijk een nieuwe adapter toegestuurd willen krijgen.

 

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 1 January 2020, 12:38

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Carlalalaatje Welke Experia Box heb je in huis? Heb je je KPN Forum profiel al voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s)? Zodra KPN je gegevens heeft ontvangen kunnen ze een nieuwe toesturen. Laat hier weten wanneer je de gegevens hebt aangevuld.

Badge

Experiabox V10. Ingevuld

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Carlalalaatje. Welkom op het KPN Forum! Bedankt voor het achterlaten van je gegevens. Het lijkt mij inderdaad verstandig om de stroomadapter te vervangen. Ik heb zojuist een nieuwe toegestuurd. :slight_smile:

Reputatie 7
Badge +21

@Carlalalaatje Heb je de nieuwe stroomadapter ontvangen en is daarmee het probleem verholpen?

Badge

Beste Vikash,

Hartelijk bedankt voor het snelle handelen. Had het vrijdag ontvangen.

Super en top service!

Reputatie 7
Badge +21

Graag gedaan @Carlalalaatje. Als je mijn hulp nog eens nodig hebt, dan hoor ik dat graag van je!

Reageer