Beantwoord

Stopzetten maandelijkse factuur mail

  • 14 July 2019
  • 5 reacties
  • 366 keer bekeken

Hoe zet ik de maandelijkse mail met daarin mijn factuur stop? Ik hoef niet iedere maand met een mail over een standaard bedrag. Vooral niet omdat ik de factuur gewoon kan downloaden als dit ooit nodig mocht zijn.
icon

Beste antwoord door Rick123456 17 July 2019, 18:23

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hoi Rick, welkom hier.

Dit kan via Mijn KPN of uiteraard via mij. Zou je in het laatste geval je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?
Goedemiddag Alex

Dank voor het welkom heten.

Via mijn KPN krijg ik het niet gevonden, ik zal er wel overheen kijken. Ik heb nog wel de optie voor een papieren factuur gevonden, maar uitzetten van de maandelijkse mail kan ik niet vinden. Dus ik heb mijn profiel maar even aangevuld, zou je het voor mij aan kunnen passen?

Met vriendelijke groet,
Rick
Reputatie 7
Badge +24
Ow, sorry Rick. Ik heb je vraag helemaal verkeerd gelezen. De factuur per e-mail kan ik in dit geval helemaal niet stopzetten. Ik kan wel het e-mailadres volledig weghalen, maar dan ontvang je helemaal geen e-mails meer. Ook niet handig. Het handigste is dan om een regel in te stellen dat die mailtjes naar een apart mapje of prullenbak gaan. Zou er ongeveer zo uit moeten zien. Mail van 'noreply@kpn.com' + onderwerp bevat 'maandelijkse factuur.'

Wij hebben dit standaard aan zodat iedereen de facturen ontvangt om op een later tijdstip overbodige discussies te voorkomen. Nogmaals sorry voor het misverstand.
Reputatie 7
Badge +21
Ook goed om je te bedenken, dat op MijnKPN alleen de laatste 12 facturen staan.
Je zal zien, dat de factuur die je nodig hebt net over de rand gevallen is.
Ook bevatten de facturen ouder dan 6 maanden geen evt. gesprekspecificatie meer.
Ook goed om je te bedenken, dat op MijnKPN alleen de laatste 12 facturen staan.
Je zal zien, dat de factuur die je nodig hebt net over de rand gevallen is.
Ook bevatten de facturen ouder dan 6 maanden geen evt. gesprekspecificatie meer.


Ik heb alleen internet en tv. Dus dat is niet zo spannend, iedere maand het zelfde bedrag. En als het een keer afwijkt dan kijk ik echt wel binnen 12 maanden wat er aan de hand is.

Ow, sorry Rick. Ik heb je vraag helemaal verkeerd gelezen. De factuur per e-mail kan ik in dit geval helemaal niet stopzetten. Ik kan wel het e-mailadres volledig weghalen, maar dan ontvang je helemaal geen e-mails meer. Ook niet handig. Het handigste is dan om een regel in te stellen dat die mailtjes naar een apart mapje of prullenbak gaan. Zou er ongeveer zo uit moeten zien. Mail van 'noreply@kpn.com' + onderwerp bevat 'maandelijkse factuur.'

Wij hebben dit standaard aan zodat iedereen de facturen ontvangt om op een later tijdstip overbodige discussies te voorkomen. Nogmaals sorry voor het misverstand.


Dat is jammer, dan zal ik inderdaad maar een regel aanmaken om ze direct te verwijderen. In ieder geval bedankt.