Beantwoord

Storing

  • 26 September 2019
  • 2 reacties
  • 133 keer bekeken

we hebben nu al voor de 4e maal een grote storing in 10 dagen. waarvan 3x een hele avond geen verbinding (dus ALLES ligt er dan uit)
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 2 October 2019, 16:21

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hoi @bdikmans. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat je weer geen gebruik kan maken van onze diensten. Dat is zeker niet de bedoeling. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode, huisnummer, klantnummer? Zodra ik je gegevens heb ontvangen kan ik dit verder uitzoeken. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan?
Reputatie 7
Badge +21
Hoi @bdikmans. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat je weer geen gebruik kan maken van onze diensten. Dat is zeker niet de bedoeling. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode, huisnummer, klantnummer? Zodra ik je gegevens heb ontvangen kan ik dit verder uitzoeken. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan?
Ik heb geen bericht van je ontvangen, dus ik ga er vanuit dat je het misschien via een andere weg geregeld hebt. Als ik toch nog iets voor je kan betekenen, stuur me dan vooral een berichtje!

Reageer