Beste antwoord door Joran
Bekijk origineelStoring 5658HX
Wat is de status van de storing in postcodegebied 5658HX? De eindtijd van de storing wordt telkens aangepast en zit ondertussen al geruime tijd zonder internet of tv. M'n 4g4ignternetbundel gaat op deze manier snel op..
Nergens last van en we hebben al maanden zonder problemen internet en tv. We zitten aangesloten op dezelfde glasvezelcentrale als jullie. Wat wel eens wilt helpen is het witte kastje waarop de glasvezel kabel binnenkomt even voor een minuut of iets langer uit te zetten en dan weer aan te zetten. Daarna de Experia V10a box een keer op dezelfde manier opnieuw laten opstarten.
gelukkig heb je nergens last van echter is er op dit moment helaas wel een storing in dit postcodegebied. Zou in eerste instantie gisteren om 1430 al opgelost zijn en inmiddels is de tijd veranderd naar zondagavond 12 uur!
Kun je ook jouw adresgegevens en klantnummer toevoegen aan je profiel? Dan kan ik iets gerichter kijken hoe het met de verbinding op jouw adres zit.
Ik hoop het ook. Normaal gesproken sturen we geen monteur aan als er een dienstgenerieke storing is. Hopelijk kan de monteur vanmiddag wat betekenen. Laat maar weten!
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.