Beantwoord

Storing 5658HX

  • 27 July 2019
  • 11 reacties
  • 349 keer bekeken

Badge
Wat is de status van de storing in postcodegebied 5658HX? De eindtijd van de storing wordt telkens aangepast en zit ondertussen al geruime tijd zonder internet of tv. M'n 4g4ignternetbundel gaat op deze manier snel op..
icon

Beste antwoord door Joran 28 July 2019, 16:00

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 4
Badge +3
Nergens last van en we hebben al maanden zonder problemen internet en tv. We zitten aangesloten op dezelfde glasvezelcentrale als jullie. Wat wel eens wilt helpen is het witte kastje waarop de glasvezel kabel binnenkomt even voor een minuut of iets langer uit te zetten en dan weer aan te zetten. Daarna de Experia V10a box een keer op dezelfde manier opnieuw laten opstarten.
Badge
gelukkig heb je nergens last van echter is er op dit moment helaas wel een storing in dit postcodegebied. Zou in eerste instantie gisteren om 1430 al opgelost zijn en inmiddels is de tijd veranderd naar zondagavond 12 uur!
Badge
Iiemand die meer weet over de complexiteit van de storing?
Reputatie 7
Badge +28
@Stafleu88: Welkom! Er was inderdaad een storing in de centrale, veroorzaakt door de hitte van de afgelopen dagen. De koeling van de centrale kon het niet meer aan. Er is noodkoeling geplaatst maar helaas duurt het een tijd voor de temperatuur is afgenomen naar normale temperaturen. Het laatste nieuws uit de storingsmelding is dat de centrale vannacht lijkt gestabiliseerd. De storing is nog niet afgemeld, we houden het in de gaten en ondernemen actie op de aansluitingen die nog geen verbinding hebben. Als jij nog geen verbinding hebt, kun je dan het glasvezelkastje een halve minuut van het stroom halen en controleren of het daarna is opgelost?

Kun je ook jouw adresgegevens en klantnummer toevoegen aan je profiel? Dan kan ik iets gerichter kijken hoe het met de verbinding op jouw adres zit.
Reputatie 7
Badge +28
@Stafleu88: Volgens de storingsmelding is het probleem voor vrijwel iedereen opgelost, op vijf aansluitingen na. Het zou heel zuur zijn als je een van de ongelukkigen bent. Kun je het glasvezelkastje opnieuw opstarten om te kijken of je weer verbinding krijgt? En kun je je adresgegevens nog invullen in je profiel als het niet werkt?
Badge
@Joran hier werkt tv en internet helaas nog steeds niet. Heb de wijzigingen in men profiel aangepast maar zijn bij mij niet zichtbaar. Gaat om postcode 5658hx ****
Badge
@Joran er is een monteur geregeld die morgen tussen 2 en 4 komt. Hopelijk kan hij het probleem oplossen.
Reputatie 7
Badge +28
Ik hoop het ook. Normaal gesproken sturen we geen monteur aan als er een dienstgenerieke storing is. Hopelijk kan de monteur vanmiddag wat betekenen. Laat maar weten!
Badge
Is die storing voor die 5 aansluitingen nog steeds gaande?
Badge
@Joran monteur is zojuist alweer weg en het probleem is opgelost. 'Iets met een poort' en blijkbaar Had mijn storing niets te maken met de koelingsproblemen in de centrale (?) Enfin, het probleem is opgelost. Jij super bedankt voor je info en hulp!
Reputatie 7
Badge +28
Super! Blij om te horen en graag gedaan 🙂

Reageer