Beantwoord

Storing Arnhem postcode gebied 6823

• 5 november 2017
  • 3 reacties
  • 104 keer bekeken

Badge
Sinds vrijdag middag laat in de wijk begon stroom uitval, kort erna kpn storing
Zaterdag gemeld ochtend, die jongen man zei als je weer ervaard meld het, ik zie dat je erop eraf ( vaste dienst) lig.
Aan gegeven dat wel in de wijk werkzaamheden zijn.
Gisteren kon ik letterlijk niks meer geen vaste huis nr geen tv geen internet via kabel.
Ik bel ochtend vandaag krijg je zeer onredelijk jochie die totaal geen begrip heb geef aan is storing arnhem En dat mijn data bundel zo door heen vlieg met deze grap vorig jaar rond deze tijd hadden jullie het ook.

Geef aan wie gaat de data koste betalen? Dat jullie product niet werk ivm storing die zichtbaar is op het internet als je zoek storing kpn arnhem. Ontken hij dit.

Schijnt sinds vrijdag al kpn storing te zijn. Vraag idee wanneer jullie het oplossen ?

Dat is 48u zei gelijk daar heb ik als klant niks aan die er schade onder vind dat het probleem nog de derde dag is.😤

Ik ben niet blij mee, zo wel prive leid ik schade als zakelijk😠

Admin: topic naar juiste board verplaatst
icon

Beste antwoord door Koen_1 7 november 2017, 15:00

Hi @Lilien123, welkom op het forum! Wat een vervelende situatie! Ik kan me voorstellen dat je hier van baalt. Stuur je een reactie op m'n privébericht ? Dan pak ik je gegevens erbij, en kijk ik wat ik op dit moment voor je kan betekenen 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hi @Lilien123, welkom op het forum! Wat een vervelende situatie! Ik kan me voorstellen dat je hier van baalt. Stuur je een reactie op m'n privébericht ? Dan pak ik je gegevens erbij, en kijk ik wat ik op dit moment voor je kan betekenen 🙂
Reputatie 7
Badge +21
Hoi @Lilien123, ik heb nog geen reactie van je ontvangen. Laat je het weten als ik op dit moment nog iets voor je kan betekenen?
Badge
Wird keer tijd dat kpn hun beloftes na komen die zs in dd oude haar telefonisch zeggen.

Ik leid hier schade onder

En tot heden is wifi bagger

En blijf ik in protest jn de notoas

Reageer