Beantwoord

Storing en soms helemaal uitvallen experiabox

  • 25 July 2021
  • 9 reacties
  • 86 keer bekeken

Hallo KPN

 

Sinds een week hebben ook wij de EXPERIA box 6, de zwarte.

Echter heb ik vaker dat de internet verbinding weg valt.

Vanavond was dat weer zo en ik liep dus even naar de box toe.

Ik zag dat het wifi lampje aan het knipperen was.

Dit deed hij niet voortdurend maar kwam regelmatig terug.

Toen ik de box na een tijdje aanraakte schakelde ik hem echter uit,,, stom maar toen begonnen de problemen.

Met gewoon weer ophangen en aan zetten ging hij niet meer aan. De box vastpakken daarvan lichte hij op en er tegenaan slaan ook daarvan lichte hij op maar hij ging niet meer aan.

Alle voeding er af gehaald en aan gezet maar hij ging niet aan.

mijn zoon deed hem van achter aan en ook dat werkte niet maar een knijp onderin het aparaat en in eens ging alles stap voor stap weer aan. Ik schreeuwde AFBLIJVEN en nu kunnen we dus nog allen maar.

Kpn,,, kunt u ons verder helpen met een goede box ??????

 

Hartelijk dank

Familie Everts

***

 

Fedor Everts

 

*Admin: gegevens verwijderd ivm privacy

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 27 July 2021, 12:58

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Badge +19

Haal om te beginnen met een je privé gegevens weg voor er misbruik van wordt gemaakt. 

Reputatie 7
Badge +12

Wat Joep zegt, verwijder even je gegevens en zet deze in je profiel, anders kan iedereen in Nederland zien waar je woont en wat je nummer is, dat kan niet de bedoeling zijn. 

Maar op dit moment is het modem online, en ik zie dat er is vandaag 1 onderbreking is geweest. Waarschijnlijk toen je de voeding eraf hebt gehaald. Wat is nu dus concreet het probleem? Wat doet het modem nu niet wat hij eerder wel deed? 

Het modem doet het nu wel weer na het gedonder van gister avond.

Niemand heeft er ook meer aangezeten want anders zijn we alles WEER kwijt

 

Reputatie 7
Badge +10

Een knipperend wifilampje betekent dat er een actieve wifiverbinding is. Dat is dus normaal. 

Achterop de box12 zit een wit aan/uit knopje. Als je hem aan zet, kan het even duren voordat de groene lampje beginnen te branden. Dus niet gaan slaan als je denkt dat er niks gebeurt.

Natuurlijk kan hij stuk zijn, of de voeding stuk, maar geduld is alles. Kijk goed wat je doet en geef het even de tijd.  

Ja Dennis,,,, wij zijn de domste niet

en ps,, ben onderhand 51 en behoorlijk ervaren met experia boxen en sinds 2006 (nieuwbouw) glasvezelnetwerk

@Fedor Everts : is de lijn nog steeds stabiel?

@Fedor Everts : is de lijn nog steeds stabiel?

@Erwin_ , moet hij hem dan tussen duim en wijsvinger houden of zijn er nog andere mogelijkheden om dat zonder verdere meetapparatuur te zien. 

Gewoon even een fresh up, ik ben dit soort incomplete replies van jou niet gewend. 

:kissing_heart:

Oosp. Ik heb volgens mij meer gefocust op de reacties dan op het startbericht, vrees ik :s

Dat heb ik gelijk  maar even rechtgezet.

@Fedor Everts : leuk je gesproken te hebben. De nieuwe experiabox is onderweg. Je krijgt een SMS met logistieke informatie.

Mocht er na de omruil toch nog iets mis gaan, laat het weten! 

Kijk wij zijn gewoon WEER SUPER geholpen door de KPN.

Bij een andere provider was dit met deze problemen nog maar de vraag geweest of ze zo helpend waren geweest.

 

KPN IS SUPER