storing experiabox

  • 25 January 2020
  • 6 reacties
  • 73 keer bekeken

Goedendag.

Wij hebben een experiabox v9 met problemen. Deze valt in storing. Hij is diverse malen reset en opgestart. Wij willen graag een ander modem. Alvast bedankt


6 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hoi Erik en welkom op het forum!  Ik zoek graag met je naar de oplossing. :smile: Voordat er een nieuwe Experiabox opgestuurd kan worden is het belangrijk om uit te sluiten of de storing niet ergens anders vandaan komt. Zou je toe kunnen lichten wat voor storing je precies ervaart en in welke diensten? Werkt bijvoorbeeld alleen de wifi niet, of de bekabelde internetverbinding en interactieve TV ook niet? Wat gebeurt er precies? 

Zou je ook je forumprofiel aan willen vullen met je adresgegevens? Dan meet ik de verbinding door. 

Goedendag

Dank voor je reactie. Ik had dit wat tijd om de storing nog eens te bekijken. Nu ik de kanalen op auto heb gezet blijft de storing weg. Moest ook bij het opstarten ook eerst glasvezel en dan modem. Wij hadden geen internet geen tv en geen netwerk in huis. In het begin ging het een paar uur goed na opnieuw opstarten dan viel het modem in storing. 

Groet Erik

 

 

 

Goedendag

Helaas is de storing er weer. Geen internet, tv en netwerk. Weer overnieuw opgestart. Draait weer. Moet toch anders kunnen.

 

Reputatie 7
Badge +24

Heeft u uw profiel al ingevuld?

Reputatie 7
Badge +17

Dat moet zeker anders kunnen. Zou je je forumprofiel nog aan willen vullen met je adresgegevens? Dan kan ik de verbinding doormeten en kijken of ik kan achterhalen wat hier speelt. :slight_smile:  Als je hier een seintje geeft wanneer je dit gedaan hebt ga ik aan de slag!  

Reputatie 7
Badge +17

Ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.
 

Reageer