Beantwoord

storing experiabox V8

  • 14 August 2020
  • 2 reacties
  • 63 keer bekeken

Mijn experiabox V8 reageert nergens op, alle lampen blijven constant branden, voice, en tv groen, power, wireless, broadband, internet, wps rood, eco en upgrade blauw.

reset reeds uitgevoerd, reageert ook niet, spanning er af gehad, niets helpt, geen WiFi, tv of internet, box defect?

icon

Beste antwoord door Bart_ 14 August 2020, 14:52

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Dat klinkt niet goed, @Hoks Hoe heb je die reset uitgevoerd? Is dat een volledige reset geweest, zoals hier wordt beschreven? Als je nog geen contact hebt gehad met de klantenservice, via 0800-0402, kun je ook hier je gegevens achterlaten. Dan kunnen wij kijken wat er aan de hand is. Zou je in dat geval je KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Hoks Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Ik hoop dat dit betekent dat alles ondertussen via een andere weg is verholpen. Mocht je nog hulp nodig hebben, laat het dan weten.

Reageer