Beantwoord

Storing Glasvezel

  • 15 January 2020
  • 11 reacties
  • 233 keer bekeken

@Lisa  was er vanacht storing op glasvezel - en 3G ??

mn zoon was razend toen hij 2uur zonder internet zat op zowel zn ps4 - glasvezel 

als op zn mobiel - lebara-kpn 

*Admin: Afgesplitst van een bestaand topic

icon

Beste antwoord door Lisa 17 January 2020, 13:43

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +24

@Lisa  was er vanacht storing op glasvezel - en 3G ??

mn zoon was razend toen hij 2uur zonder internet zat op zowel zn ps4 - glasvezel 

als op zn mobiel - lebara-kpn 

Tjonge... misschien eens wat vaker doen, zo'n storing :wink:

  @Nick83   ;-) ;-)  dan hoef k jou niet uit te leggen wat er hier snel word door geknipt en vervangen gaat worden

Reputatie 7
Badge +17

@hmwa Ik heb even een eigen topic voor je aangemaakt, omdat het topic waarin je gereageerd had ging over het oplossen van een PS probleem en denk ik weinig te maken heeft met een storing. Vervelend dat je een storing had. Het is ondertussen alweer 17 januari, dus ik weet niet of deze reactie nog relevant is. Normaal gesproken sturen we een bericht als er een landelijke of plaatselijke storing gaande is. Heb je geen bericht gehad? Je geeft aan dat jullie zowel geen internet hadden over de 3G - 4G en Glasvezel, klopt dit? 

Als je te maken hebt met een storing, raad ik je aan hier een 'nieuw’ topic voor te starten. Storingen pakken we namelijk zo snel mogelijk op. Nu ben je terecht gekomen in een langdurige topic die niet iedere dag ik de gaten gehouden wordt i.v.m. mijn persoonlijke werktijden. 

Ik wil best even met je meekijken. Zou je je gegevens willen invullen op je profiel en hier een seintje willen geven als dit is gebeurd? 

 

@Lisa  hi,  nee geen bericht ontvangen, altans niet dat ik weet, echter mag je deze topic sluiten/verwijderen.  Reden dat ik reageerde was dat ik een woeste zoon had ivm snachts 2uur geen internet en geen 3g ontvangst. (ps zelf vind ik t geen probleem-slaapt ie misschien es n keer)  ;-) ;-) 

Reputatie 7
Badge +17

@hmwa Grappig! Bedankt voor de terugkoppeling. Helemaal goed, dan is dit afgesloten. Wist je dat je in de webinterface ‘ECO’ tijden kunt instellen. Het modem schakelt dan op standby. Dit kun je bijvoorbeeld instellen van 0100 uur tot 0600 uur 's nachts. Dan pakt je zoon in ieder geval nog 5 uur slaap. :wink:
Mij kun je opvegen als ik 's nachts maar 5 uur slaap, haha! :persevere:

@Lisa  wil jij oorlog hier :joy:   als k dat doe is mn huis te klein (game verslaafde) slaapt overdag als ik wakker word :sunglasses:

maar heeft nu hulp gelukkig hoor.

Reputatie 7
Badge +17

@hmwa :joy: In dat geval neem ik mijn woorden terug. Dan kun je voor nu nog ‘even genieten’ van de rust overdag, tot het ritme is wedergekeerd. :speak_no_evil:

@Lisa   kan jij zien waarom vannacht het glasvezel voor 30min,  uitgevallen was ?? 

hij draaid momenteel zonder de extra router op zolder, die geeft steeds problemen.  dus zit hij direct met kabel op de experiabox. 

 

Reputatie 7
Badge +17

@hmwa Welkom terug! :D Ik wil graag even voor je kijken al begrijp ik niet helemaal wat je precies bedoeld. Je had vannacht 30 minuten lang helemaal geen diensten? Waaraan zag je dat de glasvezel eruit lag en niet dat het modem een update had o.i.d? 

Ik begrijp deze zin niet helemaal: “hij draait momenteel zonder de extra router op zolder, die geeft steeds problemen.  dus zit hij direct met kabel op de experiabox. “
→ Begrijp ik je zo goed: “De Experiabox staat op zolder zonder (extra) versterker, want die geeft problemen. Ik neem even aan dat je zoon internet/gamet met de kabel rechtstreeks in zijn computer?”

Verbeter me maar als ik er volledig naast zit. Ik hoor graag van je, dan kijk ik even mee. :wink:


 

@hmwa Welkom terug! :D Ik wil graag even voor je kijken al begrijp ik niet helemaal wat je precies bedoeld. Je had vannacht 30 minuten lang helemaal geen diensten? Waaraan zag je dat de glasvezel eruit lag en niet dat het modem een update had o.i.d? 

Ik begrijp deze zin niet helemaal: “hij draait momenteel zonder de extra router op zolder, die geeft steeds problemen.  dus zit hij direct met kabel op de experiabox. “
→ Begrijp ik je zo goed: “De Experiabox staat op zolder zonder (extra) versterker, want die geeft problemen. Ik neem even aan dat je zoon internet/gamet met de kabel rechtstreeks in zijn computer?”

Verbeter me maar als ik er volledig naast zit. Ik hoor graag van je, dan kijk ik even mee. :wink:


 

of het het glasvezel was of de experia weet ik niet, mn zoon kwam er mee, : k had vannacht weer een half uur geen internet :sunglasses:  

hij had last van steeds uitvallen van verbinding of verlies van Ip adres op zn ps4 op zolder aansluiting. nu heeft hij die extra router (ook een experia) er tussen uit en zit met n kable af zolder gelijk aangesloten op de experia hoofd router beneden, en blijft zijn lijn stabieler. 

Reputatie 7
Badge +17

Hmm… Vervelend, ik heb even meegekeken en zie dat om 01.34 uur de Experiabox uit zichzelf opnieuw is opgestart. Het kan zijn dat er een update o.i.d. klaar stond maar dit kan ik nu helaas niet meer inzien. 

Reageer