Beantwoord

Storing glasvezel, kan ik extra mobiele data voor de rest van de maand krijgen?

  • 19 March 2023
  • 13 reacties
  • 148 keer bekeken

Reputatie 2

@Kpn ,

Sinds gisteren is er bij ons al geen verbinding meer met glasvezel. Hierdoor is er geen internet/wifi en tv beschikbaar op ons adres. De storing is niet hersteld binnen de genoemde periode. De data bundel van onze beide kpn abonnementen gaat nu dan ook wel erg snel op en ben benieuwd of kpn ons hierin compenseert met een extra data bundel voor de rest van de maand? 

Alvast bedankt voor uw bericht. 

Met vriendelijke groet, 

Rik 

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 20 March 2023, 21:00

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

13 reacties

Badge +19

Dag @Wundie heb je al gebeld met de klantenservice 0800-0402? Dat is de snelste weg om tot een oplossing en een eventuele weekbundel te komen. 

Reputatie 2

@Joep1965 bedankt voor je bericht. Wij hebben hier al contact over gehad. Ze geven aan dat de storing bekend is en overige vragen eigenlijk online moet stellen vandaar dat ik de vraag stel op het forum. 

Reputatie 2

Dag @Wundie heb je al gebeld met de klantenservice 0800-0402? Dat is de snelste weg om tot een oplossing en een eventuele weekbundel te komen. 

Inmiddels toch goed geholpen met 100gb week pakket. @Joep1965 bedankt. 

Reputatie 7
Badge +20

Ah helemaal top dat je een databundel hebt ontvangen!

Hopelijk ook snel weer via de glasvezel online 🤞🏼

Reputatie 2

Ah helemaal top dat je een databundel hebt ontvangen!

Hopelijk ook snel weer via de glasvezel online 🤞🏼

De databundel is prettig inderdaad. Glasvezel werk nog steeds niet. Duurt nu wel erg lang, nog nooit meegemaakt overigens. 

Reputatie 7
Badge +20

Wil je nog dat ik even met je meekijk naar die storing @Wundie?

Zo ja, zou je dan je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan?

Reputatie 2

Wil je nog dat ik even met je meekijk naar die storing @Wundie?

Zo ja, zou je dan je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan?

Hallo Maja,

Ik heb de gegevens aangevuld. Volgens kpn is de storing net verholpen echter is bij ons de verbinding nog niet terug. Morgen krijgen wij een direct online pakket toe gezonden. Zou mooi zijn als jij van afstand wellicht ook kunt kijken wat er aan de hand is. 

Reputatie 7
Badge +20

Hmm, ik zie zelf inderdaad ook geen algemene storing terug nu. De collega die het direct online pakket heeft gestuurd, heeft die ook aangegeven of er verdere vervolgstappen in gang zijn gezet? Dat zie ik 'óók niet terug namelijk, dus ik betwijfel of er nu wel iets gedaan wordt aan je lijn.

Zou je me ter verduidelijking in ieder geval een foto kunnen sturen van je glasvezelkastje, zodat ik kan zien hoe hij aan is gesloten en welke lampjes er op het moment wel of niet op branden?

Reputatie 2

Hmm, ik zie zelf inderdaad ook geen algemene storing terug nu. De collega die het direct online pakket heeft gestuurd, heeft die ook aangegeven of er verdere vervolgstappen in gang zijn gezet? Dat zie ik 'óók niet terug namelijk, dus ik betwijfel of er nu wel iets gedaan wordt aan je lijn.

Zou je me ter verduidelijking in ieder geval een foto kunnen sturen van je glasvezelkastje, zodat ik kan zien hoe hij aan is gesloten en welke lampjes er op het moment wel of niet op branden?

Volgens de persoon welke mij vanmiddag keurig heeft geholpen (mag ook wel gezegd worden na een aantal medewerkers te hebben gesproken welke je gewoon afwimpelen :)) kon zei helaas verder niets doen omdat de algemen storing er nog was. 

Zojuist weer contact gehad met de klantenservice en er komt morgen een monteur. Het er branden twee lampjes op de glaskast, het lampje van de glasverbinding brand niet.

 

Reputatie 7
Badge +20

Volgens de persoon welke mij vanmiddag keurig heeft geholpen (mag ook wel gezegd worden na een aantal medewerkers te hebben gesproken welke je gewoon afwimpelen :)) kon zei helaas verder niets doen omdat de algemen storing er nog was. 

Zojuist weer contact gehad met de klantenservice en er komt morgen een monteur. Het er branden twee lampjes op de glaskast, het lampje van de glasverbinding brand niet.

Ok duidelijk, die collega kwam er dus nog niet verder mee omdat het systeem nog ‘op slot’ stond door de algemene storingsmelding 😬 Mooi dat er morgen een monteur aan de slag gaat, hopelijk kan die snel achterhalen waarom er bij jullie nog geen signaal binnenkomt!

Reputatie 7
Badge +20

Is het allemaal in orde gekomen met de verbinding @Wundie?

Reputatie 2

Is het allemaal in orde gekomen met de verbinding @Wundie?

Nog niet helemaal. De glasvezel wordt morgen als het goed is hersteld. Wij zitten nu op een noodvezel. 

Met de extra databundels zijn wij wel goed geholpen. 

Als dat allemaal gereed is maar eens kijken naar het verlengen van ons abonnement. 

Reputatie 7
Badge +20

Ah ik zie inderdaad dat er voor het begin van de middag een monteur gepland staat, hopelijk weet die dit snel op te lossen 😊