Beantwoord

Storing in terwijde (utrecht)

• 20 mei 2018
  • 2 reacties
  • 1345 keer bekeken

in mijn straat, en een beetje daaromheen (postcodegebied ruwweg 3543 utrecht, ligt de glasvezel er al 2 dagen uit.
klantenservice stuurt mij, en al mijn buren die klant zijn (ook telfort, xs4all, maar dat is effectief hetzelfde) met een kluitje het riet in. er is geen info over de concrete aanleiding, de oplostijd die op de website gegeven wordt is verstreken zonder dat er iets is veranderd. de oplostijd die door de klantenservice gegeven wordt is verstreken met het zelfde resultaat (niks).
ondertussen zitten hier +/- 200 huizen al 2 dagen zonder tv, internet en telefoon. en gedraagt de klantenservice zich als een soort firewall die ons alleen verteld wat we al weten en iedere vorm van contact met deskundiger types afhoudt.
ik ga dus zoeken op andere kanalen, waarvan dit er één is.
Wie kan mij/ons meer vertellen over:
- wat is er precies aan de hand?
- wat wordt er gedaan om dat op te lossen?
- door wie wordt dat gedaan (is het iets rechtstreeks van KPN, of is er bijvoorbeeld iets mis met de feitelijke glasvezellijn en moet bijv. Reggefiber actie ondernemen)?
- wat is het verwachte tijdspad van de oplossing?
- wat wordt er ondertussen gedaan aan de communicatie naar de geraakte klanten toe (tot nu toe krijgen wij alleen info als we zelf contact zoeken. van enige proactieve communicatie is geen sprake.)
icon

Beste antwoord door Marina_ 22 mei 2018, 14:42

Hallo Thomas, welkom op ons Forum.

Ik kan mij voorstellen dat je na 2 dagen (inmiddels 4 dagen) storing heel graag duidelijkheid wil hebben. Op jouw postcode is een storing in het netwerk gedetecteerd. Wanneer er een storing gedetecteerd is sturen we een monteur van KPN aan om uit te zoeken wat er aan de hand is. Wanneer de oorzaak in het glasvezelnetwerk zit, dan zal er gekeken worden met Reggefiber naar een oplossing. Wat er precies aan de hand is en wat er op dit moment aan gedaan wordt weet ik niet precies, maar ik kan je verzekeren dat er gewerkt wordt aan een oplossing. Op dit moment is de verwachte eindtijd 23 mei 14.00. Echter is dit een indicatie. Als je op de hoogte gehouden wilt worden van de voortgang, kun je jouw gegevens achterlaten bij KPN-Alert via deze link.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hallo Thomas, welkom op ons Forum.

Ik kan mij voorstellen dat je na 2 dagen (inmiddels 4 dagen) storing heel graag duidelijkheid wil hebben. Op jouw postcode is een storing in het netwerk gedetecteerd. Wanneer er een storing gedetecteerd is sturen we een monteur van KPN aan om uit te zoeken wat er aan de hand is. Wanneer de oorzaak in het glasvezelnetwerk zit, dan zal er gekeken worden met Reggefiber naar een oplossing. Wat er precies aan de hand is en wat er op dit moment aan gedaan wordt weet ik niet precies, maar ik kan je verzekeren dat er gewerkt wordt aan een oplossing. Op dit moment is de verwachte eindtijd 23 mei 14.00. Echter is dit een indicatie. Als je op de hoogte gehouden wilt worden van de voortgang, kun je jouw gegevens achterlaten bij KPN-Alert via deze link.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Thomas,

Ik heb niets meer van je gehoord. Ik lees dat je inmiddels weer contact hebt gehad met onze klantenservice en dat er een noodpakket voor je is aangevraagd. Mocht je toch nog vragen hebben mag je ze uiteraard altijd op ons Forum stellen.

Reageer