Beantwoord

Vergoeding storing internet en tv

  • 19 October 2021
  • 8 reacties
  • 161 keer bekeken

Het hele weekend storing wb tv en internet. Is het inmiddels opgelost? M’n modem en ontvanger zeggen van niet, maar het wordt nu wel hoog tijd toch? Het zou duren tot vanavond 18u (en het ligt eruit sinds afgelopen vrijdag! > het is nu dinsdag!)

Wat nu?  

Sowieso recht op vergoeding/tegemoetkoming? Heb nu bijna geen MB’s meer over van m’n mobiele telefoonprovider…. 

icon

Beste antwoord door Dennis-L 19 October 2021, 19:03

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 6
Badge +9

Een vergoeding (op het moment dat de storing is verholpen) kan je hier aanvragen

Als je je forumprofiel aanvult met alle relevante informatie dan kan een webcare medewerker direct jouw gegevens er bij pakken.

Dankjewel Dennis!

Reputatie 7
Badge +17

Hi @NicoleHW! Wat rot dat je nog steeds last hebt van een storing. Ik zie dat de eindtijd op vanavond 18.00 uur staat, maar niet dat de storing is verholpen. Ik ga navragen wat de status is op dit moment. Mocht de storing ineens voorbij zijn, dan informeren we hierover via de sms. Je kunt je aanmelden voor sms-updates via onze site

Als je de sms ontvangt, kan het zijn dat je nog geen diensten hebt. Het resetten of herstarten van het modem kan dan helpen. 

Zodra ik een update heb, laat ik het hier aan je weten @NicoleHW

Hi Lisa, om 20:41 u heb ik idd een sms gekregen dat de storing verholpen is. Wel jammer dat het zolang heeft geduurd. 
Ik mag toch wel aannemen dat er een vergoeding/compensatie tegenover staat? Naast het feit dat ik geen internet en tv-verbinding had, heb ik de mb’s van m’n  mobiele telefoon provider moeten aanspreken. Ook voor m’n werk. Ik hoor graag van jullie!

Badge +19

@Dennis-L heeft je al de link gegeven waar je de compensatie kan aanvragen. De vergoeding zijn wettelijk geregeld.  Kosten voor het gebruik van de mobiele telefoon worden niet vergoed.

 

 

Reputatie 7
Badge +22

Ik mag toch wel aannemen dat er een vergoeding/compensatie tegenover staat?

@NicoleHW klik op deze onderstaande link van @Dennis-L:

Een vergoeding (op het moment dat de storing is verholpen) kan je hier aanvragen

Hopelijk weet je zo genoeg? 😉

Reputatie 7
Badge +17

Goed om te horen dat de storing opgelost is. Het klopt wat @Joep1965 zegt. De compensatie is gelijk aan het x aantal dagen abonnementsgeld dat je geen gebruik hebt kunnen maken van de diensten. 

Neem aan dat de storing omgeving Vaassen (Gld) was? Hetzelfde ervaren namelijk. Geen tv/int. en tel. van vrijdag tot dinsdag j.l. einde dag.  KPN schittert hier niet echt qua service en klantvriendelijkheid!. Heb ook sterk het vermoeden dat het hier niet om een storing ging maar een bewuste onderhoudsaktie . Doe mij ook zo'n "storingsmonteur” in het bedrijf die dagen van te voren op 1 uur nauwkeurig weet te melden wanneer het opgelost is! Je krijgt ook nul info wat nu de voortgang en later oorzaak is geweest. Misschien heeft KPN Moderator Lisa het lef om eens uit te zoeken wat nu werkelijk de oorzaak was en dit hier te melden als ze tenminste iemand aan de lijn krijgt binnen KPN en niet ook klantonvriendelijk door wordt verwezen naar Linked In als je hoofdkantoor belt. Ben benieuwd…..