Storing KPN diensten – vrijdag 20 november 2015

• 20 november 2015
  • 614 reacties
  • 69605 keer bekeken

Toon eerste bericht

614 reacties

Respectfully, first of all I would like to aplogize for my question written into English because of my Dutch language problem, from this morning my KPN TV Ontvanger does not work, my modem is all right every options are green; my telephone, internet are working well, only my TV does not work, I did all the instructions found in KPN website, but the problem exists, the KPN telephone is too busy to contact, please what must I do in order fix the above problem?

Ik probeer de hele dag al te bellen met dit zogenaamde storingsnummer. Maar het is onbereikbaar. ........
Badge
Ook hier alleen maar bellen en internet.

Komt de tv vandaag nog weer terug?

In Wormer (1531) nogsteeds geen TV : (

Waarom geeft KPN geen update van de situatie?

JohanBreek schreef op 20 nov '15 om 15:10u
Ik probeer de hele dag al te bellen met dit zogenaamde storingsnummer. Maar het is onbereikbaar. ........

Ja, dat heb ik ook gemerkt.

Op de radio hoor ik storing Midden NL, maar ik woon in het westen en heb dezelfde storing.

Ik dacht, dat meld ik even.....maar geen verbinding mogelijk met het storingsnummer.

Hier in Friesland werkt het storingsnummer niet.
Internet werkt wel maar mijn iTV blijft hangen op het laatste blokje.
Reputatie 7
Badge +27
Er wordt nog steeds heel hard gewerkt aan een oplossing, maar voor nu is de storing helaas nog steeds gaande! We hopen met jullie dat het snel is opgelost. 

Reputatie 7
Badge +30
Hi,

There is an outage right now. Please wait while the outage lasts.

If your internet works you could use itvonline.nl or watch YouTube/Netflix

Robin
In Eindhoven ook storing itv, blijft hangen op het laatste balkje. Geen contact mogelijk met de klantenservice. Heel slecht dat dit niet vermeld wordt op de site van kpn.

Hier in Amersfoort ook nog steeds geen tv grrrrr, apple tv maar aangezet en muziek van you tube aan het luisteren, hoop dat het vanavond wel opgelost is :-)

Bij ons ook telefoon niet bereikbaar en tv werkt niet. Heb meerdere keren geprobeerd overnieuw op te starten. Helaas......inderdaad slecht dat er niks op de site vermeld staat.

Waar is de storing van KPN?

Ook bij mij storing van iTV en kan tevens mijn simcard van Digitenne nite activeren

Goede middag.

Kan iemand mij zeggen hoe lang het nog gaat duren met die storing ?   Ik woon in Hendrik Ido Ambacht en heb al problemen sinds 11.30 uur.

Graag uw reactie.  

Ik heb in Groningen postcode 9732JP geen TV wel internet en telefoon, valt deze klacht ook onder de storing?

Thanking for your explanation, I was afraid that the mentioned above outage has damaged my TV Ontvanger and for this reason I posted my avove question, however, I would like to thank you again.

erwin969 schreef op 20 nov '15 om 14:21u
Storing rond 15.00 weer opgelost! Bron: tweakers.net.

Inmiddels is het 16.10, maar nog steeds geen TV in Eindhoven. Tweakers wat voorbarig?

Reputatie 7
Badge +27
Daar ben ik bang voor . Ik heb helaas nog geen afmelding gekregen. Natuurlijk houden we jullie op de hoogte van wijzigingen!

Allart schreef op 20 nov '15 om 12:43u
Door een storing kan je momenteel problemen ervaren met televisie, internet en telefonie diensten van KPN. Onze klantenservice is door deze storing verminderd bereikbaar. Wij werken aan een oplossing. Zodra wij een update hebben over deze storing, zullen wij deze hier melden. 

Onze router is van slag en hij start niet meer op. Is dit ook een gevolg van de storing?

Marcia_ schreef op 20 nov '15 om 16:13u
Daar ben ik bang voor @maxim1945. Ik heb helaas nog geen afmelding gekregen. Natuurlijk houden we jullie op de hoogte van wijzigingen!

Zal er nog een tegemoetkoming volgen of moeten we dit zo maar laten gaan. Ik vind dit echt ongehoord ! 

Reputatie 7
Badge +18
maxim1945 schreef op 20 nov '15 om 16:11u
erwin969 schreef op 20 nov '15 om 14:21uStoring rond 15.00 weer opgelost! Bron: tweakers.net.

Inmiddels is het 16.10, maar nog steeds geen TV in Eindhoven. Tweakers wat voorbarig?

Hier in #Tiel is er ook nog geen TV. De storing zit in het aanmelden van de tv-ontvangers van de klanten.

KPN-mededeling:

Op dit moment kunt u problemen ervaren televisie bij het opstarten van uw iTV tuner. Onze excuses hiervoor. Wij doen er alles aan om de storing zo spoedig mogelijk op te lossen. U kunt de voortgang van de storing volgen via de KPN Klantenservice app, of via de storingspagina op kpn.com :(

Dus, we wachten het maar af. :D ;)

erwin969 schreef op 20 nov '15 om 14:21u
Storing rond 15.00 weer opgelost! Bron: tweakers.net.

Mooi niet dus !

Reputatie 7
Badge +30
dit heeft vooral te maken met de duur van de storing. Voor zo ver ik weet loopt deze nog en is er dus nog niets bekend over een eventuele vergoeding
Baasje01 schreef op 20 nov '15 om 15:49u
Goede middag.

Kan iemand mij zeggen hoe lang het nog gaat duren met die storing ?   Ik woon in Hendrik Ido Ambacht en heb al problemen sinds 11.30 uur.

Graag uw reactie.  

ik woon ook op hendrik ido ambacht  heb wel wifi en internet maar nog geen interacieve tv  kom net thuis van mij werk hoop dat ze het snel oplossen het is nu 16.45

Reageer