Storing KPN diensten – vrijdag 20 november 2015

• 20 november 2015
  • 614 reacties
  • 69612 keer bekeken

Toon eerste bericht

614 reacties

Enig idee hoelang de storing nog duurt. Zit vanaf 1 uur zonder tv en internet is erg traag

Nikkidhn schreef op 20 nov '15 om 14:53u
erwin969 schreef op 20 nov '15 om 14:40umarmagic schreef op 20 nov '15 om 14:29uMarcia_ schreef op 20 nov '15 om 13:52uHoi @Nikkidhn, misschien een docu op YouTube kijken? We werken er hard aan! Geniet nog even van de rust die je hebt ;-)

Beste Marcia,
wat is dit nu weer voor antwoord, geniet van de rust die je hebt?  Dit is de zoveelste storing in korte tijd en nog maar niet te spreken over de ellende die ik met interactieve tv van jullie heb. Telkens weer word ik met zoethoudertjes zoet gehouden. Ik ben er klaar mee. KPN, dit is een wanprestatie!!

Maak je niet druk. Bij elke provider is wel eens wat.

Verwezen worden na YouTube en genieten vd rust.. raar commentaar wel, het zou goed bedoelt zijn maar niet echt overnagedacht naar mijn idee. Inmiddels is ze wakker en heb ik gelukkig dora dvds op deze koude dag dus youtube niet voor nodig.. Hoop dat het snel opgelost, betaal erg veel in de maand we hebben alles bij jullie dus ben benieuwd wat jullie als oplossing gaan aanbieden.. en ja mensen ik ben een Hollander!

DennisDatema68 schreef op 20 nov '15 om 16:33u
maxim1945 schreef op 20 nov '15 om 16:11uerwin969 schreef op 20 nov '15 om 14:21uStoring rond 15.00 weer opgelost! Bron: tweakers.net.

Inmiddels is het 16.10, maar nog steeds geen TV in Eindhoven. Tweakers wat voorbarig?

Hier in #Tiel is er ook nog geen TV. De storing zit in het aanmelden van de tv-ontvangers van de klanten.

KPN-mededeling:

Op dit moment kunt u problemen ervaren televisie bij het opstarten van uw iTV tuner. Onze excuses hiervoor. Wij doen er alles aan om de storing zo spoedig mogelijk op te lossen. U kunt de voortgang van de storing volgen via de KPN Klantenservice app, of via de storingspagina op kpn.com Smiley Verdrietig

Dus, we wachten het maar af. Smiley Vrolijk Smiley Knipoog

Sorry hoor maar de klantenservice app geeft helemaal geen melding over deze storing dus een voortgang hierop volgen gaat hem ook niet worden!!!!

ook in postcode gebied 3251AZ nog steeds geen ITV

de rest ( internet en telefoon ) werkt wel.

Reputatie 7
Badge +30
Het is hier vermeld: http://forum.kpn.com/t5/Internet/Storing-KPN-diensten-vrijdag-20-november-2015/td-p/374277
Ook op de storingspagina staat het meer deze heeft het een beetje moeilijk met de drukte

Robin
Reputatie 7
Badge +30
Hoi,

Er is nog geen verwachtte eindtijd. Vermoedelijk een erg grote storing. Je kan berichten van KPN (waarschijnlijk) hier vinden: http://forum.kpn.com/t5/Internet/Storing-KPN-diensten-vrijdag-20-november-2015/td-p/374277 en op de storingspagina maar die heeft het erg moeilijk met de drukte.

Robin
Reputatie 7
Badge +30
Hoi,

Eigenlijk landelijk. Overal in Nederland zijn wel een paar mensen getroffen. Voor meer informatie zie de storingspagina of http://forum.kpn.com/t5/Internet/Storing-KPN-diensten-vrijdag-20-november-2015/td-p/374277

Robin
Reputatie 7
Badge +27
Allen, er is nog steeds een storing gaande, zoals jullie ongetwijfeld gemerkt hebben. Ook vandaag blijven we dit in de gaten houden en zullen we updates hier melden. We verplaatsen alle berichten op het forum over dit onderwerp naar dit topic, zodat het voor iedereen overzichtelijk is. 

Reputatie 7
Badge +11
Mensen mensen mensen. Ik begrijp echt niet waarom iedereen meldt dat zijn/haar tv/internet niet werkt. KPN heeft op dit moment een storing. Ze doen er vast alles aan om het te verhelpen. Als u een vergoeding wilt, neemt u dan ná de storing, eens contact op met KPN of dat mogelijk is. Laten ze het nou eerst maar eens oplossen. Dat lijkt mij iets belangrijker.

Ook is de klantenservice onbereikbaar. Logisch, iedwreen belt nu er naar toe. Bel vooral NIET zodat klanten met normale problemen gewoon wel contact kunnen hebben. Het melden van een storing of zoeken naar een oplossing is er nu echt niet bij als u de klantenservice belt. Dus wacht nou rustig af.
Door de storing van vandaag doet mijn interactieve tv het nog steeds niet, internet en telefoon wel.

Wanneer kan ik weer tv verwachten in regio 1275 .

Ik heb nog steeds foutcode 12

Gaat de TV vandaag nog werken zit nu al sinds 11:30 zonder TV. want wil wel graa even het nieuws zien. En het internet is ook zeer traag. Krijgen we ook nog restitutie voor de tijd dat het niet werkt?

Ook kunnen jullie met zulke problen de klanten servive beter bemannen.

Allart schreef op 20 nov '15 om 12:43u

Door een storing kan je momenteel problemen ervaren met televisie, internet en telefonie diensten van KPN. Onze klantenservice is door deze storing verminderd bereikbaar. Wij werken aan een oplossing. Zodra wij een update hebben over deze storing, zullen wij deze hier melden. 

20 november 2015 – 17:25 uur, update storing: De problemen rondom internet en telefonie lijken inmiddels opgelost. Deze storingen werden veroorzaak door een storing in ons netwerk. Door deze storing hebben een groot deel van onze klanten nog wel problemen met het opstarten van Interactieve televisie. Het scherm kan haperen of stilstaan. Geplande opnames worden gewoon verwerkt.

Veel klanten die getroffen zijn, proberen ons te bellen. Dit zorgt voor een slechte bereikbaarheid. Er wordt hard gewerkt aan een oplossing. Houd kpn.com, het kpn forum, twitter en facebook in de gaten voor updates. We raden telefonisch contact opnemen met betrekking tot Interactieve televisie op dit moment af.

Het is nu 17.30 en dit keer is er weer geen ontvangst van tv / radio via kpn interactieve tv.

De tv o t vanger start niet op, al uit gezet en al van de stroom gehaald.

4 groene bakjes maar de 4e blijft geel.

Hoe moet ik dit oplossen.

Reputatie 3
Badge +2
aah dus storing kom thuis geen tv op beide itvs ophederding iemand?

Door een storing kan je momenteel problemen ervaren met televisie, internet en telefonie diensten van KPN. Onze klantenservice is door deze storing verminderd bereikbaar. Wij werken aan een oplossing. Zodra wij een update hebben over deze storing, zullen wij deze hier melden. 

20 november 2015 – 17:25 uur, update storing: De problemen rondom internet en telefonie lijken inmiddels opgelost. Deze storingen werden veroorzaak door een storing in ons netwerk. Door deze storing hebben een groot deel van onze klanten nog wel problemen met het opstarten van Interactieve televisie. Het scherm kan haperen of stilstaan. Geplande opnames worden gewoon verwerkt.

Veel klanten die getroffen zijn, proberen ons te bellen. Dit zorgt voor een slechte bereikbaarheid. Er wordt hard gewerkt aan een oplossing. Houd kpn.com, het kpn forum, twitter en facebook in de gaten voor updates. We raden telefonisch contact opnemen met betrekking tot Interactieve televisie op dit moment af.

Is er al enig zicht op wanneer de storing in postcode 3344RC is opgelost. Dit duurt nu al vanaf 11.30 uur.

Hier ook nog steeds geen interactieve tv in regio Huizen

Nog steeds foutcode 12

even het nieuws volgen mss,

kpn heeft last van een grote storing

Reputatie 7
Er is een gigantische landelijke storing met int. TV momenteel. Een kleiner deel van het land heeft ook geen internet of vaste telefoon.

https://breedbeeldweetjes.wordpress.com/2015/11/20/storing-bij-kpn/

http://www.totaaltv.nl/nieuws/21425/landelijke-storing-tv-en-internet-bij-kpn.html

volgens kpn.com actuele storingen zou er bij onze postcode 6228 geen storing zijn, maar ik heb al sinds 11.30 uur geen tv meer. ik kan ook geen storing melden.

Hoe en wanneer kan ik iTV modem weer opstarten? Momenteel blijft het tot het ena laatste blokje knipperen! Locatie Harderwijk, postcode 3844RR. Ik ben oud KPN'r per 1 oktober en heb bij Webcare processen ingericht (club van Nadine). Hopelijk lost e.e.a. zich snel op. Ik alleen via Tablet gelukkig nog TV volgen.

Reputatie 7
Badge +30
Telefonie en Internet is inmiddels opgelost. TV wordt nog aan gewerkt.

Robin

Reputatie 7
Badge +30

dazulalutoaa schreef op 20 nov '15 om 17:56u

volgens kpn.com actuele storingen zou er bij onze postcode 6228 geen storing zijn, maar ik heb al sinds 11.30 uur geen tv meer. ik kan ook geen storing melden.

• De storing is bekend
  • Boven aan de storingspagina of in dit topic staat duidelijk dat er aan gewerkt wordt

Reputatie 7
Badge +11
Beetje begrip met zn allen! De KPN lui zijn vast nu ook niet aan het koffie drinken. Moment geduld, het lost vanzelf op. Ook als we niet allen massaal melden dat TV niet werkt, laatste streepje, foutcode dit en dat.
Ik heb uit pure wanhoop maar even een kabeltje getrokken, heb nu dus weer analoge TV. Beter dan niks.

Misschien kan er wat meer duidelijkheid gegeven wat er mis is ?

:catmad:

Reageer