Storing KPN diensten – vrijdag 20 november 2015

• 20 november 2015
  • 614 reacties
  • 70097 keer bekeken

Toon eerste bericht

614 reacties

Ik heb geen geel streepje meer alles groen maar toch geen tv ook krijg ik als ik de tv ontvanger aan doe totaal geen melding van zenders. Hij blijft op het beeld zeggen tv ontvanger aanzetten. Heb alles gereset maar helaas!

horsie80 schreef op 20 nov '15 om 16:50u
Enig idee hoelang de storing nog duurt. Zit vanaf 1 uur zonder tv en internet is erg traag

wij zitten al vanaf 13:00 uur zonder tv

Allart schreef op 20 nov '15 om 12:43u
Door een storing kan je momenteel problemen ervaren met televisie, internet en telefonie diensten van KPN. Onze klantenservice is door deze storing verminderd bereikbaar. Wij werken aan een oplossing. Zodra wij een update hebben over deze storing, zullen wij deze hier melden. 

20 november 2015 – 17:25 uur, update storing: De problemen rondom internet en telefonie lijken inmiddels opgelost. Deze storingen werden veroorzaak door een storing in ons netwerk. Door deze storing hebben een groot deel van onze klanten nog wel problemen met het opstarten van Interactieve televisie. Het scherm kan haperen of stilstaan. Geplande opnames worden gewoon verwerkt.

Veel klanten die getroffen zijn, proberen ons te bellen. Dit zorgt voor een slechte bereikbaarheid. Er wordt hard gewerkt aan een oplossing. Houd kpn.com, het kpn forum, twitter en facebook in de gaten voor updates. We raden telefonisch contact opnemen met betrekking tot Interactieve televisie op dit moment af.

Allart schreef op 20 nov '15 om 12:43uDoor een storing kan je momenteel problemen ervaren met televisie, internet en telefonie diensten van KPN. Onze klantenservice is door deze storing verminderd bereikbaar. Wij werken aan een oplossing. Zodra wij een update hebben over deze storing, zullen wij deze hier melden. 

20 november 2015 – 17:25 uur, update storing: De problemen rondom internet en telefonie lijken inmiddels opgelost. Deze storingen werden veroorzaak door een storing in ons netwerk. Door deze storing hebben een groot deel van onze klanten nog wel problemen met het opstarten van Interactieve televisie. Het scherm kan haperen of stilstaan. Geplande opnames worden gewoon verwerkt.

Veel klanten die getroffen zijn, proberen ons te bellen. Dit zorgt voor een slechte bereikbaarheid. Er wordt hard gewerkt aan een oplossing. Houd kpn.com, het kpn forum, twitter en facebook in de gaten voor updates. We raden telefonisch contact opnemen met betrekking tot Interactieve televisie op dit moment af.

al een nieuwe update van de storing. In Reeuwijk nog steeds geen tv

Reputatie 7
Badge +28
Hallo allen,

Ik begrijp dat het uitermate frustrerend is om zo lang een storing te hebben zonder dat er precies duidelijk is waarom het niet werkt en zonder duidelijke prognoses voor wat betreft eindtijd. 

Ons netwerk is zodanig groot en gecompliceerd dat het lastig is om de echte grondoorzaak te vinden. Zodra we daar meer informatie over hebben zullen we dat ook wel bekend maken, maar voor nu ligt de prioriteit bij het oplossen van de storing. De gemiddelde klant schiet er niets mee op als die weet dat een storing veroorzaakt wordt door, bijvoorbeeld, een losgeraakt schroefje in de kast van de kabel van de centrale daar en daar, die wil alleen dat we het zo snel mogelijk verhelpen. En daar zijn we mee bezig :)

Verder wil ik jullie allemaal heel erg bedanken dat jullie elkaar helpen en informeren, voor zover mogelijk, en dat het er ondanks frustraties met de storing heel schappelijk aan toe gaat!

Wat ik me afvraag is of de root cause niet een buggy update van de interactieve TV geweest is. Pas toen de ontvanger nieuwe software ging installeren verloor ik mijn TV verbinding.

Reputatie 4
Badge +5
Sneek friesland geen tv rest wel

handig buitens huis itv van ziggo ff login van ouders ideaal

Hoe lang blijft de itv opnieuw opstarten??

Ik heb niets aan allerlei gebazel over de storingsoorzaken. Kennelijk snappen jullie nog steeds niet dat niet deskundige klanten aardig gefrustreerd worden van dat eigenwijs gedoe. Nog steeds geen informatie op kpnvandaag; de storingspagina en de klantenservice werken niet. Wanneer is de zaak opgelost en kunnen we gewoon gebruik maken van de diensten van KPN.

Reputatie 7
Badge +30
Hoi,

iTV ondervindt opnieuw een storing en helaas is daar nog niet een officiële eindtijd van bekend. Daarna zal de ontvanger zich waarschijnlijk ook niet meer opnieuw opstarten.

Robin
Reputatie 6
Badge +10
Worden ingeplande opnames wel opgenomen? Heb namelijk een zooitje ingepland voor vandaag.

Reputatie 1
Allart schreef op 20 nov '15 om 12:43u
Door een storing kan je momenteel problemen ervaren met televisie, internet en telefonie diensten van KPN. Onze klantenservice is door deze storing verminderd bereikbaar. Wij werken aan een oplossing. Zodra wij een update hebben over deze storing, zullen wij deze hier melden. 

Heeft er iemand nog een update???  Storing kan voorkomen maar laat de klanten wel de voortgang weten. Wel zo netjes.

Reputatie 7
Badge +30
Dat de klantenservice niet werkt is alleen maar beter. Als het werkte zouden er nog meer mensen gaan bellen en zij hebben ook niet meer informatie.

De storingspagina kan inderdaad wel een upgrade gebruiken maar als je veel geduld hebt kan deze wel laden.

Robin
Reputatie 7
Badge +30
JA! Dit zou wel het geval moeten zijn

Robin
tvdl schreef op 20 nov '15 om 20:31u
Wat ik me afvraag is of de root cause niet een buggy update van de interactieve TV geweest is. Pas toen de ontvanger nieuwe software ging installeren verloor ik mijn TV verbinding.

Hier ook!!

Reputatie 6
Badge +10
RobinFlikkema schreef op 20 nov '15 om 20:38u
@ITVkijker JA! Dit zou wel het geval moeten zijn

Robin 
Oké, dank. Ik merk dat de storingspagina nu ook weer vlotter werkt.

Reputatie 7
Badge +28

ITVkijker schreef op 20 nov '15 om 20:36u

Worden ingeplande opnames wel opgenomen? Heb namelijk een zooitje ingepland voor vandaag.

Ja, dat kan ik bevestigen, geplande opnames worden wel opgenomen.

Reputatie 1
Ik kwam thuis van werk en dacht ff tv kijken. Nou mooi niet want ik zag dat de ontvanger opnieuw aan het opstarten was, en dat begreep ik al niet want heb dat nog nooit eerder meegemaakt. Ik dacht in eerste instantie dat de ontvanger misschien kapot was, omdat internet en telefoon wel gewoon werkt. Maar ik dacht laat ik eens even op het forum kijken, en nou blijkt dat ik niet de enige ben die geen tv kan kijken. Ik hoop wel dat het vanavond nog opgelost kan worden. Ik had de ontvanger al tig keer opnieuw opgestart, zonder resultaat natuurlijk, maar ja, toen wist ik nog niet wat ik nou net op het forum las.

Ik wil ook niet meteen gaan klagen want ik moet eerlijk toegeven dat dit voor mij de eerste keer is dat er problemen zijn met m'n KPN abonement, en als ik zo links en rechts hoor hoe vaak ze bij Ziggo problemen hebben, dan mogen wij als KPN'ers niet klagen. 

Dus ik blijf nu maar af en toe de tv-ontvanger opnieuw opstarten, in de hoop dat ik opeens weer beeld heb.

Dat word dus gewoon maar afwachten zou ik zo zeggen!! ;)

Reputatie 7
Badge +20
ITVkijker schreef op 20 nov '15 om 20:36u

Toevallig heb ik ook wat ingepland, en zei dat die was ingepland. Maar nu hopen dat ie het erin zet. ;)

Net even mijn digitenne voor de dag gehaald die ik nog had liggen om toch maar tv te kunnen kijken, na ongeveer 5 minuten tv te hebben houdt ook deze er mee op.

Ook zie ik trouwens elke keer berichten terugkomen dat je maar opnames in moet plannen om naderhand alsnog de programma's die je vandaag zou willen zien terug te kijken alleen zal dat moeilijk gaan als het kastje niet eens opstart.

Itvonline werkt ook niet meer internet wordt ook steeds trager Wanneer komt er een goede update update klanten betalen voor een diest en willen daar gebruik van maken. Het wordt een steeds grotere puin zooi.

Reputatie 1
Erik_ schreef op 20 nov '15 om 20:30u
Hallo allen,

Ik begrijp dat het uitermate frustrerend is om zo lang een storing te hebben zonder dat er precies duidelijk is waarom het niet werkt en zonder duidelijke prognoses voor wat betreft eindtijd. 

Ons netwerk is zodanig groot en gecompliceerd dat het lastig is om de echte grondoorzaak te vinden. Zodra we daar meer informatie over hebben zullen we dat ook wel bekend maken, maar voor nu ligt de prioriteit bij het oplossen van de storing. De gemiddelde klant schiet er niets mee op als die weet dat een storing veroorzaakt wordt door, bijvoorbeeld, een losgeraakt schroefje in de kast van de kabel van de centrale daar en daar, die wil alleen dat we het zo snel mogelijk verhelpen. En daar zijn we mee bezig Smiley Vrolijk

Verder wil ik jullie allemaal heel erg bedanken dat jullie elkaar helpen en informeren, voor zover mogelijk, en dat het er ondanks frustraties met de storing heel schappelijk aan toe gaat!

Waarom dan 3 uur geleden melden dat de storing was opgelost??  Zoethoudertje??  Wees svp open en eerlijk en hang geen verhalen op die even later niet waar blijken te zijn.

Ik heb de experiabox en de tv ontvanger al een aantal keren opnieuw opgestart. Interactieve tv doet het nog steeds niet.
Wat dien ik nu te doen?
Reputatie 7
Badge +30
De internet en telefonie storing is opgelost. Dus niks zoethoudertje.
GlimmerTwins schreef op 20 nov '15 om 20:39u
tvdl schreef op 20 nov '15 om 20:31uWat ik me afvraag is of de root cause niet een buggy update van de interactieve TV geweest is. Pas toen de ontvanger nieuwe software ging installeren verloor ik mijn TV verbinding.

Hier ook!!

KPN rolt doorgaans geen updates voor alle ontvangers (of b.v. ExperiaBoxen) van alle klanten tegelijk uit; dat gebeurt in groepen en neemt meestal wel een aantal weken in beslag. Ik zeg niet dat er geen update voor de ontvangers is (ik verwacht er eind dit jaar wel eentje) maar ik denk dat de oorzaak van deze storing toch in een andere richting gezocht wordt. Maar verder weet ik net zoveel als iedereen: niets. Zo'n storing als vandaag heb ik bij KPN nog niet eerder meegemaakt.

Reputatie 7
Badge +30
Hoi,

Helaas is er een grote storing gaande. De monteurs van KPN werken hard aan de oplossing. Ik zou je willen vragen om even geduld te hebben.

Als de storing straks is opgelost lees je dat op de storingspagina

Robin

Reageer