Beantwoord

Storing met internet

  • 19 februari 2019
  • 3 reacties
  • 45 keer bekeken

Al vanaf 1100 storing internet, enig idee hoe lang het nog gaat duren. Jack

Admin: Bericht afgesplitst van Chatten met medewerker | KPN Community
icon

Beste antwoord door Susan_ 19 februari 2019, 21:58

Goedenavond Jack, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Wat rot dat je een storing ervaart, en hier nog geen informatie over hebt ontvangen 😞 Ik help je graag verder om te zoeken naar informatie, maar heb hiervoor wel gegevens van je nodig. Zou je, indien de storing nog steeds aan de hand is, jouw Forum profiel willen voorzien van naam, postcode + huisnummer en klantnummer?

Verder kan het zijn, dat na onderhoud of na een storing, de Experia Box even herstart moet worden en daarna ook de tv-ontvanger. Heb je dit ook al even gedaan voor de zekerheid?

Ik hoor graag van je!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Goedenavond Jack, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Wat rot dat je een storing ervaart, en hier nog geen informatie over hebt ontvangen 😞 Ik help je graag verder om te zoeken naar informatie, maar heb hiervoor wel gegevens van je nodig. Zou je, indien de storing nog steeds aan de hand is, jouw Forum profiel willen voorzien van naam, postcode + huisnummer en klantnummer?

Verder kan het zijn, dat na onderhoud of na een storing, de Experia Box even herstart moet worden en daarna ook de tv-ontvanger. Heb je dit ook al even gedaan voor de zekerheid?

Ik hoor graag van je!
Reputatie 7
Badge +18
Hoi @Jack Groenewoud, We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!
Om 19:30 was de storing verholpen.

Reageer