Beantwoord

storing met verbinding

  • 30 June 2020
  • 3 reacties
  • 43 keer bekeken

Wat is er aan de hand met verbinding bij postcode 1754? Er wordt glasvezel ingegegraven op dit moment, is de KPN kabel geraakt?

icon

Beste antwoord door Itsmehw 4 July 2020, 09:56

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Hoi Itsme, welkom! Ik heb geen idee wat er aan de hand is :) Als je een storing ervaart kun je op onze storingspagina je postcode invullen. Als er een algemene storing bekend is, zal het worden aangegeven. Als er daar geen storing wordt weergegeven zijn er twee mogelijkheden. Of er is wel een storing, maar die is nog niet bij ons bekend, of het probleem is specifiek voor jouw verbinding. In beide gevallen, volg het stappenplan dat gegeven wordt. Als het een probleem is specifiek voor jouw verbinding lost dat het vaak op. Als dat niet zo is, dan is contact opnemen met ons de volgende stap.

En aangezien je hier al aanbeland bent: heb je nog steeds problemen met de verbinding? Zo ja, wat ervaar je precies, hoe branden de lampjes op je apparaten, en wat je al geprobeerd om het te verhelpen?

Hallo Erik,

inmiddels zijn we dagen verder. Leuk dat je alsnog reageert, maar dat zou toch iets vlotter kunnen denk ik. We wachten natuurlijk geen dagen op een reactie als internet helemaal plat ligt.

ik heb gebeld met KPN en er is in de directe omgeving een kabelbreuk, reparatie kan 14 dagen duren.Het is natuurlijk vreemd dat jij, voor een reactie naar klant, die informatie niet hebt of kan raadplegen op postcode. 
We zijn inmiddels voorzien van noodpakket en wachten reparatie af.

Mvg 

 

Reputatie 7
Badge +30

Kan zeker vlotter inderdaad, maar helaas ervaren we drukte op het moment waardoor onze reactietijd lager ligt dan normaal. Fijn dat je inmiddels duidelijkheid hebt over wat er aan de hand is, en dat je een noodpakket hebt ontvangen. Wat informatievoorziening betreft, met alleen postcode kan ik helaas niet zoveel. Hooguit, als ik een willekeurig huisnummer erbij invoer, de storingspagina raadplegen. Maar dan weet ik alsnog niet zeker of het op jou van toepassing is. Het zou, bijvoorbeeld, bij lange straten ook kunnen zijn dat de ene helft wel last heeft van een storing en de andere helft niet. Als ik dan een verkeerd willekeurig huisnummer erbij invoer geef ik je wellicht verkeerde informatie. Vandaar dat we je doorverwijzen naar de storingspagina om zelf de stappen daar te doorlopen. Wij kunnen inhoudelijk pas informatie geven als we een compleet adres hebben.