Beantwoord

Storing Middelburg

  • 20 November 2019
  • 6 reacties
  • 345 keer bekeken

Reputatie 1
Badge +1

Beste,

Is er een storing aangaande het internet van KPN? Sinds vandaag kan er geen (server)verbinding worden gemaakt (ook niet na reset).

”Er zijn geen storingen of onderhoudswerkzaamheden in deze regio gevonden.”

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 21 November 2019, 09:45

Bekijk origineel

6 reacties

Hallo @Nick86 , zoals je ziet aan mijn reactie, werkt mijn internetverbinding (koper) perfect.

 

Reputatie 1
Badge +1

Geweldig. 

Heeft er iemand nog een oplossing?

Reputatie 7
Badge +21

Hoi Nick. Wat vervelend dat je op dit moment geen gebruik kan maken van jouw internet verbinding. Er is op dit moment een verstoring in de wijkcentrale bij jouw in de buurt. De verwachte eindtijd staat op dit moment op 15.15 uur. Zodra er meer bekend is over deze storing kom ik er op terug. 


 

Reputatie 1
Badge +1

Hoi Nick. Wat vervelend dat je op dit moment geen gebruik kan maken van jouw internet verbinding. Er is op dit moment een verstoring in de wijkcentrale bij jouw in de buurt. De verwachte eindtijd staat op dit moment op 15.15 uur. Zodra er meer bekend is over deze storing kom ik er op terug. 


 

@Vikash  Het valt mij op dat het tijdstip welke jij aangeeft nogal afwijkt van de sms berichtgeving. Ik verneem graag van je zodra het is opgelost. Bedankt.

Beste klant, op 20-11-2019 tussen 03:00 en 07:00 verbeteren we het netwerk in uw buurt. Tijdens deze werkzaamheden kunt u mogelijk geen gebruikmaken van de diensten Interactieve TV, Internet en/of Bellen. Mvg, KPN

Reputatie 7
Badge +21

Het sms'je dat jij hebt ontvangen ging over geplande onderhoud werkzaamheden. Daarna is er een storing gemeld waarvan de eindtijd op 15.15 stond. Inmiddels is dit aangepast naar ‘onbekend’. Één van onze monteurs heeft geconstateerd dat de glaskabel verbinding naar het netwerk gebroken is. Hier is inmiddels al iemand voor aangestuurd voor herstel van de verbinding. Excuses voor het ongemak! Ik hoop dat deze breuk snel verholpen wordt.

Reputatie 7
Badge +21

Door de complexiteit van het probleem is de storing nog steeds niet verholpen. Mijn collega's geven aan dat er is geconstateerd dat er een probleem is met de kabel dat onder de weg doorloopt.

Reageer